25 år gammel mamma Skrevet 17. mars 2009 #1 Skrevet 17. mars 2009 Jeg er så glad, alt så ut til å være bra og fint med den lille gutten i magen! Synes det var rart å se gutt nr.2 som lå i magen og faktisk lignet på storebroren sin... Bildene så ganske like ut, sammenlignet de fra sønnen vi har fra før og merkelig like å se på! Så kjempe gøy og godt at alt så bra ut, var så på tuppa og grugledet meg til å få det overstått... Ønsker dere alle en god kveld, det skal jeg ha og slappe skikkelig av Klem
Mamma_til_isabella Skrevet 17. mars 2009 #2 Skrevet 17. mars 2009 Åhh så hyggelig:-)Gratulerer så mye med en gutt i magen... Kos deg og nyt resten av svangerskapet.Tiden går skremmende fort:-) God klem
ifie Skrevet 17. mars 2009 #3 Skrevet 17. mars 2009 Gratulerer så mye! Vi skal på ordinær UL om et par uker, og jeg har en liten følelse av at storebror får en lillebror og at de kommer til å bli veldig like! Morro at det kan synes allerede på UL!
25 år gammel mamma Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 17. mars 2009 Ja,det går helt utrolig fort, og enda fortere da men har 1 fra før, man venter ikke på samme måte som man gjorde med nr.1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå