Anonym bruker Skrevet 17. mars 2009 #1 Skrevet 17. mars 2009 Er det bare jeg som reagerer veldig negativt på oppførselen til hun ene moren. Hun som gikk gjennom hele huset, rom og skuffer for å finne ting å kritisere mannens arbeid på? Vi fulgte ju han gjennom serien og han var jo flink. Hun virker så negativ og kontrolerene. Kunne ikke annet enn så syntes synd i han mannen hennes.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2009 #2 Skrevet 17. mars 2009 Hehe, du skrev innlegg om det før jeg fikk gjort det.. Ja, hun virker utrolig kontrollerende! Gikk rundt å sjekka ...
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2009 #4 Skrevet 17. mars 2009 Ja, så på det! Hun løp rundt for å se etter "feil"...Han hadde jo vært superflink! Syntes forsåvidt alle der var flinke!!
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2009 #5 Skrevet 17. mars 2009 Tenkte akkurat det samme selv, stakkars mann!
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2009 #6 Skrevet 17. mars 2009 vi reagerte her også. Er det mulig? Men kan jo hende at de bak kamera har oppfordret til noe sånt da... Man vet jo ikke hva som skjer mellom klippene...
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2009 #7 Skrevet 17. mars 2009 ja, reagerte veldig på hun både første og siste episode jeg også. snakket sååå nedlatende om den flinke mannen sin. hadde ikke trua på han i det hele tatt virket det som. men var det ikke de som skulle gifte seg også? eller datt jeg litt ut der??
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2009 #8 Skrevet 17. mars 2009 nei, ikke de som skulle gifte seg. tenkte på det samme som dere ja, og så sa hun til de små barna hele tide "pappa er ikke så flink" bla bla "denne kan vi bare kaste" bla bla (om blomsten) huff, ble flau på hennes vegne. Kan ikke være kjekt å se seg selv på tv nå i ettertid, hun har vel såpass innsikt at hun burde skjønne at hele norge synes hun bitcha godt der ja... huff Og mannen hadde jo vert kjempe flink! flinkere enn meg vertfall, myye flinkere husmor enn meg
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2009 #9 Skrevet 17. mars 2009 Hehe, her var det mannen i huset som utbrøt "se, hun sjekker faen meg det han har gjort!!" Det jeg reagerte på med denne damen var hvor sytete hun pratet til dattera før hun dro; "skal mamma dra snart? Vil du at mamma skal dra? Blir du lei deg når mamma drar? Skal mamma dra snart? Vil du ikke at mamma skal dra, vennen?" Give me a fucking break!! Ble helt stresset av dette. Som om hun ville at dattera skulle kaste seg om halsen og gråte høyt! Hvem vil at barnet sitt skal skilles fra en med tårer? Da blir jo alt mye vanskeligere for alle!
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2009 #10 Skrevet 17. mars 2009 Virker som hun ville at ting ikke skulle gå bra, fordi da fikk hun bekrefta at de trengte ho. Tror egentlig ho blei litt fornerma når ho såg at ting gikk fint uten ho... Jeg for min del hadde blitt super fornøyd, for da kunne jeg tatt meg en liten ferie med venninner uten å bekymre meg senere
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2009 #11 Skrevet 17. mars 2009 Jeg reagerte også på det, både før ho reiste og når ho kom hjem, ikke mye tro på mannen sin ho der. Fikk helt vondt av mannen da han satt nervøs i sofan å venta på dommen så det ut som, og griseflaks for henne at ho fant de visne blomsterne, da fikk ho noe å klage på! Men for all del, kan hende det er ei hyggelig dame med et stort kontroll behov i hjemmet. Ellers så syns jeg dette er en gjennomgod serie som viser det som det egentlig er, jeg begynte å gråte av den lille gutten som begynte å gråte og le samtidig når mora kom ut av bussen, det blei nok litt mye for han en periode der. Er det like idyllisk og bra samhold på husøy som det ser ut som i serien, ja da har det bra!
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2009 #13 Skrevet 17. mars 2009 My point exactly Hilsen anonym over deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå