Gå til innhold

Ikke tatt på alvor - kvalme.


Millemor79

Anbefalte innlegg

Hei hei alle sammen!

Jeg er så lei meg og sliten om dagen. Er selvfølgelig lykkelig for å være gravid, men jeg begynner å bli skikkelig kvalm igjen. (uke 5). Husker første trimester med forrige barn som et mareritt med kvalme. Det som gjør det ekstra ille er det er mange rundt meg som mener jeg bare må innstille meg på å ikke være kvalm, så blir det bedre... Hvis det blir på samme måte som forrige gang, så er det IKKE noe man kan endre på med en positiv innstilling.. Føler meg ikke trodd på og litt trist. Noen som har lignende erfaringer eller råd i forhold til dette;)

Hilsen en som bare ønsker å glede seg over å vente barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jada... her kjenner vi oss igjen. Er heldigvis ikke sååå forgrusomt kvalm denne gangen som forrige gang. Men jeg husker sjefen min påstod at med rette innstillingen så kunne det bli en vane å leve med kvalme, også på jobb. Jaaada... dette var en ungkar på 26 år... Skikkelig peiling med andre ord.

 

Men var jo lite vits i å gå på jobb når jeg hang over doskåla å belja fra jeg kom til jeg gikk.

 

Uvitende folk, rett og slett... De aner ikke hva de snakker om!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du=)

Jeg er også SUPER kvalm, ingenting holder seg nede. Jeg er blitt 100% sykemeldt fordi jeg ikke greier å stå opp av sengen en gang før jeg må løpe på do! Helt jævlig!

Jeg er 6+3 og har flere uker igjen mener legen. skal på 1 svangerskaps kontroll til tirsdag så det gleder jeg meg til. Håper kvalmen kan stoppe opp litt mens jeg er der. Vi får bare glede oss til disse 3mnd er over=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...