Anonym bruker Skrevet 17. mars 2009 #1 Skrevet 17. mars 2009 kjøpte noe på qxl her, sitter skeptisk å prøver nå
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2009 #2 Skrevet 17. mars 2009 Fikk skikkelig flekkete/skjoldete tenner...
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2009 #3 Skrevet 17. mars 2009 holder på med det no...fra dentaway...gjør skikkelig vondt i tannkjøttet...merkerikke noe forskjell men er bare 4 dagen
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2009 #4 Skrevet 17. mars 2009 sitter med denne gommen på nå, så satser på at de ikke blir skjoldete:S Prøvde søndag også, sve som bare det.. man da hadde jeg fått endel på tannkjøttet, klipte til gommen bedre idag.. "krysser fingrene"
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2009 #5 Skrevet 17. mars 2009 Du bør ikke bleke tennene med noe kjøpt på nettet! Har jobbet hos tannlege i mange år og sett en del eksempel på folk som har tabbet seg på dette. Problemet er at veldig mange av disse produktene er så sterke at man ødelegger emaljen for alltid. Jeg vil anbefale deg å stoppe omgående, og kaste alt i søpla
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2009 #6 Skrevet 17. mars 2009 SMør vaselin på tannkjøttet.Kan ikke unngå at det kommer litt blekemiddel på det. Men vaselin går det fint.. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2009 #7 Skrevet 17. mars 2009 vaselin ja, genialt!!! Stopper ikke omgående jeg desverre, må sjekke resultatet først. Flere som har gjort dette vellykket, så det må testes. Har enda ikke råd til 5000 hos tannlegen for bleking
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå