♥Axinija♥ Skrevet 17. mars 2009 #1 Skrevet 17. mars 2009 ...og jeg tenker allerede på å prøve så snart som mulig! Er dette normalt?? Føler meg nesten manisk.... Fikk beskjed på fredag (den 13..) at jeg hadde BO, noe som kom som et sjokk for oss....trodde vi var i uke 13 i et helt normalt svangerskap!
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 17. mars 2009 #2 Skrevet 17. mars 2009 Huff ikke noe gøy=(( Nei jeg syntes ikke du er unormal.. mistet selv å jeg ble gravid før jeg hviste ordet av det=)) tror du har godt av å komme deg videre=) slippe å deppe over det, om du har noe annent å tenker på=)) Lykke til med prøvingen=)
Carasnella Skrevet 17. mars 2009 #3 Skrevet 17. mars 2009 Slik hadde jeg det også, det er nok normalt. Håper det klaffer for dere med en gange dere føler for å prøve igjen. Masse lykke til:)
J -76 Skrevet 17. mars 2009 #4 Skrevet 17. mars 2009 Heisann så leit du også måtte igjennom dette. Veldig gjenkjennelig at du har et savn og ønsker bli gravid igjen. Jeg oppdaget MA da jeg var 10+2 og hadde utskrapning 2/1 jeg lengter fortsatt etter å bli gravid og er nå aktiv prøver igjen. Ta vare på deg selv!
Aiva j121110 og en i mai13 Skrevet 17. mars 2009 #5 Skrevet 17. mars 2009 I morgen er det en uke siden jeg var inne. Håper ikke jeg får tilbake mensen engang! Så vi prøver, vi prøver.. Noen syns det er greit å prøve med en gang og noen syns det er greit med en liten pause for å summe seg litt. Tror begge deler er like normalt jeg. Krysser fingrene for alle her inne :-)
♥Axinija♥ Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 17. mars 2009 Tusen takk for det alle sammen... Tror nesten vi prøver med en gang faren for infeksjon er over... apropo det; når begynte dere ha sex igjen? Ventet dere mange dager etter blødningene sluttet? Jeg blør nesten ingenting nå, bare slim med ubetydelige mengder blodspor (sorry detaljene)... Håper vi alle sammen blir gravide nå!!! Kunne blitt litt av en 1.trimester-gjeng det! )
J -76 Skrevet 17. mars 2009 #7 Skrevet 17. mars 2009 Jeg blødde minimalt de første fem dagene, holdt med truseinnlegg. En uke etter fikk jeg kraftigere blødninger som varte i en uke. Jeg blødde med andre ord ca 2 uker i strekk så ingen sex på oss da, vi valgte å ha en mens før vi startet prøve igjen, lykke til på ferden.
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 17. mars 2009 #8 Skrevet 17. mars 2009 vi hadde sex en uke etter blødning=) å vips så var jo jeg gravid igjen=) man sier jo egentlig at man har større sjangs til å bli gravide etter en fødsel... vil jo regne det som nesten det???eller???? sattse på at det er retthihihi=))
♥Axinija♥ Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #9 Skrevet 17. mars 2009 Uff, en uke?? Det er vanvittig lenge når man har så lyst på kjæresten sin.....tihi.....føler meg helt rar! Gratulerer så mye med din nye graviditet, så flott å høre!!!
Babydarling,og-Noah2010 Skrevet 18. mars 2009 #10 Skrevet 18. mars 2009 Hei,jeg var på utskrapning i går.Og fikk med meg ett skriv hvor det sto at vi skulle vente 2uker med sex.Legen sa også at jeg mest sannsynlig ikke kom til å blø så mye.Jeg har det som deg,vil gjerne bli gravid så fort som mulig,så vi får bare paøve igjen Lykke til.
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 18. mars 2009 #11 Skrevet 18. mars 2009 Hei! Jeg er også sånn som deg - hadde utskraping i uke 12 MA/BO - kom som ett sjokk her også!!! Trodde jo alt var normalt, men det var det jo ikke!! Føler meg desperat etter å bli gravid igjen og kjenner hver dag etter om jeg har EL - jeg blør fortsatt ennå 11 dager etter utskraping!! Første uken blødde jeg nesten ingenting - denne uken har det vært mye mer og jeg har hatt skikkelig mensmurringer/vondt i magen. Så fort jeg slutter å blø og så fort jeg kjenner EL - hopper jeg til køys igjen!!! Jeg har bare bestemt meg for at jeg SKAL HA 2009 baby!!!! Siste sjanse til 2009 baby er nå, ellers blir det 2010 - det går nok fint det også - det er bare at jeg er litt "manisk" opptatt (akkurat som deg) av å bli gravid igjen så fort som mulig!!! Ønsker deg lykke, lykke til =) Stoooor trøsteklem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå