ble_mamma_6august 09 Skrevet 17. mars 2009 #1 Skrevet 17. mars 2009 Har ofte smerter rett under ribbeina på venstre side.. Trykker jeg der, blir det dødsvondt. Det er ikke ligamentsmerter.. Flere som opplever det? Hva er det? Er ikke babyen hvertfall, er jo bare 19+2
Mamma_til_isabella Skrevet 17. mars 2009 #2 Skrevet 17. mars 2009 Skulle gjerne vært til hjelp men jeg vet desverre ikke så jeg dytter for deg:-) Kan ikke være tarmer og div da som blir dyttet opp....er jo mye som er i magen nå!
ble_mamma_6august 09 Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. mars 2009 tror ikke tarmene legger seg sånn til ene siden bare hehe Åsså er det så rart at det er på samme stedet hele tiden.. Kan kjennes ut som det er magesekken da.. Den ligger vel rett under ribbeinet..
Mamma_til_isabella Skrevet 17. mars 2009 #4 Skrevet 17. mars 2009 Man kan kjenne det på ene siden om ting blir presset opp! Har du sånn ømhetsfølelse og?
ble_mamma_6august 09 Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 17. mars 2009 ikke ømt nei.. når jeg først kjenner det er det dødsvondt.. Får lyst å legge meg ned å gråte.. Kan ikke forstå at det skal være så vondt liksom
Mamma_til_isabella Skrevet 17. mars 2009 #6 Skrevet 17. mars 2009 Uff hørtes ikke deilig ut:( Kanskje lurt og ringe lege og høre hva de har å si? Er jo ikke noe hyggelig å gå rundt og ha vondt
ble_mamma_6august 09 Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 17. mars 2009 det gir seg viss jeg holder meg i ro en god stund.. Kan kanskje ha noe med stress.. ikke vet jeg.. får høre da jeg skal på kontroll neste uke
ifie Skrevet 17. mars 2009 #8 Skrevet 17. mars 2009 Tarmen fra magesekken kommer ut på venstre side, rett under ribbenet. Jeg har hatt en følelse av "boble" der (en kul som jeg kunne trykke og nesten flytte på), som var både ubehagelig og til tider vond. Jeg spurte legen om dette, og hun mente det rett og slett var luft! Siden det er en bøy på tarmen (den svinger nedover) kunne det samle seg luft der. Nå når tarmer og innvoller blir dyttet oppover av livmoren, kan det kanskje være at det lettere samler seg luft der som lager smerter. Hvis det er mulig å massere eller styke lett over der der gjør vondt, kan du jo kjenne etter om det beveger seg litt eller at smerten letner?
Tidemann Skrevet 17. mars 2009 #9 Skrevet 17. mars 2009 kan det vare gallestein? det har jeg hatt! det er ubeskrivelig vondt og når det er som verst så bare pipler svetten,ikke noe særlig...de skal kunne bekrefte det med en ultralyd altså
ble_mamma_6august 09 Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #10 Skrevet 17. mars 2009 nei d tror jeg da ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå