Gå til innhold

inspirert.. hvor var mannen/samboeren din da fødselen startet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

min var hos en kompis. 45 min unna. og i tillegg var det kø over sotrabroen da han skulle hjem. midt på natten. det er jo bare typisk min flaks. he he.. men han kom hjem ca en time før vi kjørte. jeg sendte han i seng fordi at riene ikke var helt regelmessige enda og tenkte at dette tar tid. 5 min etter var de regelmessige med 4 min mellom. og det var på tide å kjøre. he he..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sov

Sov

Sov

Når jeg skulle ha andremann kom han hjem fra Portugal på termindatoen =P

Skrevet

jobb begge gangene..

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Han lå og sov i senga, jeg satt i sofaen og fikk ikke sove...

Skrevet

Ute/inne (varm sommer ettermiddag)

sov

Skrevet

Første gangen satt han ved siden av meg og så nyhetene

Andre gangen var han på jobb

Skrevet

Kø midt på natten faktisk? Ja, snakk om å være uheldig ja.

Her lå gubben i sengen å sov.. Vekket han og sa at han ikke skulle på jobb; da bare fnyste han av meg og sa at det var nok bare falsk alarm for sånt hadde han greie på... ( Mekanikeren som han er)...

Artig skrue av en mann jeg har..

Gjest Sekretøsa
Skrevet

1. på jobb

2.hjemme (var på kvelden)

Skrevet

han var på jobb ja...

hadde lunsjdate med han den dagen, og jeg prøvde å overtale han til en fornuftig lunsj,men neida..ble masse fos til lunsj..og til middag kjøpte han med en grandiosa før vi skulle en snartur på sykehuset for en sjekk på hvordan ting stod til.... :)

Skrevet

Fødselen min begynte på natta, så han lå lykkelig uvitende om at jeg gikk å traska hele natten. Vekket han ved 7 tiden da jeg følte at tiden er inne til å dra på sykehuset.

Skrevet

Vi hadde akkurat langt oss for å sove middagshvil, og da kom det fra meg:

- huff, så ont i ryggen æ fikk

- går seg vel til....

- åhhhhhhh..... herreeeeeeeeeguuuuuuuuud!

kliper fast i han og forteller han pent at nå bli du pappa!

Han ble litt stresset da, enda det var 4 dager over termin;)

Skrevet

Han var 5 min unna porten på Mongstad...og der er det mobil forbud!! Rakk å ringe han så han fikk snu og kjøre til Bergen igjen! en tur som til vanlig tar ca en time tok litt mindre enn 45 min!! :P

Skrevet

1. På sykehuset sammen med meg

2. På formannskapsmøte. Måtte pent be om permisjon, gitt ;-). Og før møtet var ferdig hadde han rukket å rapportere tilbake til dem om at junior var født i sykebilen. Kom blomster fra dem samme dag :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...