Gå til innhold

kan alle med mensmurringer bidra litt

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg hadde mye murringer natt til IKM og på selve IKM dagen (altså i går). men i dag er det ikke noe særlig tegn til noe slikt.

det jeg lurer på er om dere som har murringer kjenner de hver dag elle rom det kommer å går osv.......Er liksom litt nervøs for at det skal være en dårlig tegn at jeg ikke har noe av de i dag???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

og en ting til, når i graviditeten kom murringene???

Skrevet

Hos meg kommer de og går de. Hadde også litt rundt ikm. Hadde en del i uke 6, er nå i uke 8 og har det sånn av og på.

Tror dette er veldig individuelt, alt er nok normalt.

I mitt første svangerskap var jeg veldig plaget av mensmurringer de 3 første mnd

Skrevet

har du hver dag???

jeg var veldig plaget med første jeg også. det er derfor jeg blir LITT bekymra når jeg ikkke kjenner så mye denne gangen

Skrevet

Mine murringer begynte for et par dager siden, er 7+5 uker på vei i dag. Har kjent dem hver dag siden de begynte.

Skrevet

Mine kommer og går.......To dager av og to dager med smerter. Tror det er helt normalt:-)

Skrevet

Jeg har ikke hver dag nei... har ikke helt kontroll men kjenner nok murringer hver 2 dag eller noe. Iallefall mindre enn med nr 1, som var hver dag.

Skrevet

Hadde også da jeg hadde IKM, deretter kommer og går de som de vil :)

Skrevet

Jeg er i uke 6+5 og har hatt murringer hver dag i en uke tror jeg. Det kommer som regel veldig på kvelden i noen minutter (av og til på dagtid også), uansett hvilke stillinger jeg er i. Uansett om jeg er på jobb eller ligger stille.

Skrevet

Med meg kommer og går de, og er ikke hele dagen.. Kjenner litt til de daglig, men ikke konstant. :)

Var sånn forrige gang også.

Skrevet

Jeg har aldri "menssmerter" til vanlig, men under de første mnd av graviditeten er jeg plaget med smerter/murringer i livmoren og i festene. Samtidig er det lett å blande smerter i dette området, husk at man både er oppblåste, og er hoven i de delene av kroppen som er berørt av større blodgjennomstrømning ved graviditet. Blant annet kan bevegelser i tarmen (for eksempel før avføring) gi murringer i underlivet i denne perioden.

Det skal mer enn murringer til før man behøver å bekymre seg, men du verden så engstelig man kan bli....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...