Gå til innhold

flere som griner for ikke noe..????


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

uff jeg føle jeg griner for ingenting hele tia..

lure på om jeg er deppa..

kan jo ikke snakke om noe hyggelig ell trist da begynn jeg og grine , sitt alene hjemme og begynn og grine for jeg tenke på ett ell ann i dag har jeg grini vært fall 7 gang.. slitsomt..:(

har aldri vært den som griner ell vise følelser ,pleier bite sammen tenna og ell bare drit i ting..

men dette er rett og slett slitsomt syns alt e trist...

sikkert alle hormonene... skal nu ta det opp m jordmor når jeg skal dit..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme her! ikke like ofte som deg,men gråt veeeldig sjeldent før jeg ble gravid... jeg gråter spes.da jeg blir rørt(ser på fødsler osv.) Og blir ofte deppa og begynner å gråte da jeg tenker på eksen min(blir aleinemor...!)

 

Men begynner ofte å le av meg selv da,når jeg er griner da jeg er rørt... for jeg skjønner at det er hormonene som snakker:):) Men griner heller enn å være bitch;) Helt normalt,jeg har snakket med jordmor om det:P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir også lettere rørt om dagen, men ikke så ofte som deg..

Men det er veldig vanlig skal du vite.. Og alle er forskjellige.

Jeg gråt mye mer i starten enn nå. Er 18 + 6..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me! *REKKE OPP HÅNDA*

Har aldri vært grinalus, men da jeg tok meg selv i å grine av en reprise på nrk hvor de viste OL på Lillehammer med nasjonalsnagen på åpningsseremonien, da forsto jeg at jeg nok er alvorlig gravid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nok ikke alene nei!

Begynner å gråte av fødsler o.l., triste ting og tar veldig fort til tårene om ting går meg litt imot. Slik var det IKKE før!! Har også hatt et par episoder der jeg har sittet og sett på tv eller bare ligget i sengen med kjæresten og pratet, PLUTSELIG, helt ut ifra ingenting, begynner jeg å hylgrine! Jeg er ikke trist eller noe, det er ingenting å være trist for. Men jeg gråter på ordentlig uten å forstå helt hvorfor... FRUSTRERENDE!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja kjenner til det. tv grining startet jeg med før uke 12 og enda sitter det igjen, jeg som ellers gråter så sjelden. . . hm.... men jeg har utvilklet grininga mi litt den siste tiden, jeg blir sint, fordi klærne ikke passer, fordi jeg er kvalm, fordi jobben er tung.. osv... så blir jeg sint på samboeren, jeg begynner tilslutt å gråte. han har spurt flere ganger, hvorfor gråter du... når jeg da kommer med "vet ikke",, mest oppgitt over at klær ikke passer..... blæh.. men det er heldigvis normalt og gråte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg griner også, mye!!

Har barnecd i bilen pga minste jenta, og der går "den første Løvetann". Og der sitter mora å griner.. Den sangen er jo så fiin..

Grein også pga Hotel Cæsar av alle ting. Mannen min sier at det er godt at jeg er gravid og at vi kan skylde på hormonene:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...