Smiiil :o) Skrevet 17. mars 2009 #1 Skrevet 17. mars 2009 Skal lage en kokebok til pappen min. Han trenger noen middagstips. Han har høyt kolesterol. Trenger forslag fra dere til enkle retter han kan lage. Jeg tenkte på ingredienser som kylling, magert svinekjøtt, fisk... Men setter pris på litt hjelp. Håper å kan lage en kokebok med enkle retter, sånn at han faktisk blir å lage de. Han bruker lite tid på matlaging. Blir veldig glad for svar
Himmel og hav Skrevet 17. mars 2009 #2 Skrevet 17. mars 2009 laks i pose et stort flak med alumuniumsfolie legges på benken og pensles på midten med olje. Legg på en neve med frosne rotgrønnsaker og to stykker med laksefilet, gjerne marinert (findus eller lignende). legg på enda en neve med frosne rotgrønnsaker, salt, pepper og en ts yoghurt naturell. Salt og pepre etter smak. Pakk sammen flaket så det blir en tett pose, sett i varm ovn 200 grader ca 20 min. Drypp over litt sitron før den spises med poteter, ris eller pasta.
Smiiil :o) Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. mars 2009 Lurt. Tusen takk .Skal notere den ned. ) Flere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå