Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. mars 2009 #1 Skrevet 17. mars 2009 så på Tabloid og må si jeg blir lettere sjokkert.....er det mulig liksom? Drive ut djevler da eller? En kjent pastor mener at det er tingen....nuvel. Nei, ring meg og jeg tar med noen gode venninner, så skal vi vel drive ut både djevler og annet faenskap tenker jeg;-D
♥Snulder Skrevet 17. mars 2009 #2 Skrevet 17. mars 2009 ;=) Jeg er ganske så full av f... stadig vekk! Kanskje jeg trenger en liten "utdrivelse"!!! Si ifra når dere kommer.... så skal jeg sette på kaffe`n!!!!! (egentlig så koker jeg kaffe bare ved å glo på kanna med mine brennende djeveløyne)....
Gjest Skrevet 18. mars 2009 #3 Skrevet 18. mars 2009 Bor en liten djevel i meg.Så du får komme å henta han =)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 18. mars 2009 #4 Skrevet 18. mars 2009 He he he ja klart det er tingen:-) Visste ikke det du eller??? Jepp i full Exorsisten-stil.... to indre og vekk me`n. Kommer du og venninnene blir det vel såpass mye latter at djevelen blir så tilsidesatt, og da...... da skal du se:-D Da blir det vel helvete da?? Lurer på om det hjelper mot alt jeg???
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. mars 2009 Hahahahaha, godt det er flere enn meg som tenker i de samme baner i denne situasjonen! Er det mulig??? Det bor vel en djevel i oss alle, men la nå den lille tassen få være i fred. Er glad jeg har`n jeg, eller så hadde det vel blitt rimelig tamt eller;-D Og når vi kommer, så er det som dere sier, bare å sette på kaffen og den dumme djevelen vil føle seg totalt oversett;-D Moahahaha:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå