Anonym bruker Skrevet 17. mars 2009 #1 Skrevet 17. mars 2009 Kommer man da i skatteklasse to? Eller blir man i skatteklasse 1?
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2009 #3 Skrevet 17. mars 2009 du er vel i skatteklasse 2, men for veldig mange har det ingen fordel, så er ingen stor greie...
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2009 #4 Skrevet 17. mars 2009 Skatteklasse 2 får dere bare om den ene er uten eller med svært lav inntekt.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2009 #6 Skrevet 17. mars 2009 Når jeg var student og uten inntekt så hadde mannen min skatteklasse 2, men nå som begge er i full jobb så har vi begge klasse1....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå