Gå til innhold

Vondt å ta UT en spiral??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gruer meg veldig:( Kobberspiral jeg har hatt i 4 år..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Merket ingenting! tok kobberspiralen min ut på torsdag

Skrevet

Synes det var vondt etterpå jeg (ikke så kjempe-ille, men ubehagelig vondt :-p), kanskje pga at jeg stresset meg til jobb, og løftet masse varer ol da?!

Skrevet

Nei, ikke i det hele tatt! Jeg grudde meg som hund, fordi det var utrolig vondt å sette den inn, men ut var det ikke vondt.

Jeg rakk ikke engang å stålsette meg før den var ute! =)

Skrevet

Tok den ut selv jeg da... Ikke noe problem- satte meg på huk og dro til...

Skrevet

Tuller du?? DET hadde jeg ikke turt altså! Gleder meg til mindre menssmerter!!

Skrevet

Neida,ikke vondt i det hele tatt. Men jeg hadde litt svie et par timer etterpå. Går sikkert kjempefint:)

Skrevet

Tok du den ut selv? Trodde man måtte til gynokolog jeg da.. har ikke hatt spiral selv, men har lyst til å sette inn men tør ikke. Så mange som sier at det er vondt. Men kan det være farlig å ta den ut selv? Ødlegger man noe oppe i der da? Hva dro du i, kjenner man spiralen selv hehe mange sp.mål her

Skrevet

Jeg grudde meg også veldig, men det viste seg å være helt bortkasta da den var ute før jeg merka at vi hadde begynt (altså gyn og jeg)

Veldig greit å få ut!

Skrevet

Hm! Spør igjen jeg. Kan man ta ut spiralen selv? eller ikke? evt hva kan gå galt? Eller er det ikke så farlig?

Skrevet

Hva som kan gå glat anner jeg ikke... og sansynlihetnen for at noe skal gå galt kan jeg heller ikke si noe om... men tenk på konsekvensen vis feks. en bit skulle sitte igjen og skape en innfeksjon el. Er det verdt å gamle med det selvom det kanskje ikke er så stor sjanse for at det skal skje??

Skrevet

Jeg var vel ute for ekstremversjonen. Ene "armen" av y-en hadde bøyd seg nedover og var mothake istedenfor medhake. Dermed satt den ganske fast. Det var allikevel IKKE gråtevondt og ikke vondt etterpå. Bare mye fikling der nede og en forundret lege. Og legen min hadde aldri opplevd maken, så det er kjempesjelden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...