Anonym bruker Skrevet 17. mars 2009 #5 Skrevet 17. mars 2009 det trenger da ikke passe sammen. det viktigste er da at foreldrene liker navnet og at det passer til barnet. er 2 pene navn dette..
mamma til fire små Skrevet 17. mars 2009 #6 Skrevet 17. mars 2009 jo, syntes det passa bra jeg! men ville ikke kalt en gutt alexander om man har en sander fra før. alexandra har jo både en tileggsbegynnelse og en annen ending på slutten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå