Anonym bruker Skrevet 17. mars 2009 #1 Skrevet 17. mars 2009 Å hjelp... Sitter å surrer på youtube. Søker opp sanger fra jeg var ungdom. Og fant a1 som jeg var en stooor fan av. Var helt dust etter da spesielt Ben Adams. *sukk* Alle andre digga Westlife og Backstreet boys, men jeg og venninna mi var lost i a1. Og fant nå sangen "Like a Rose". Hadde helt glemt den. Den er så fin! Elsker den <3 Da jeg var ung tenkte jeg kun på Ben når jeg hørte den, men nå tenkte jeg på sambo med en gang! åååååå Kjenner tennåringsfølelsene blomstrer i meg. Er 22, så er ikke så lenge siden. Tror jeg satte på sanger for 4 gang nå... hehe:) Noen andre som var fan eller?
Gjest Skrevet 18. mars 2009 #2 Skrevet 18. mars 2009 Haha, ja jeg var fan Spesielt av han der Paul ;P Har faktisk a1 med Everytime på mp3, synes den er fin
Gjest Mylian&A.V+tre i magen! :-) Skrevet 18. mars 2009 #3 Skrevet 18. mars 2009 Ååå husker jeg var 12 og møtte a1 på signering på Oslo City ved "Hysj!HYsj!" og fikk kyss på kinnet av Ben <3 hehe.. nå syns jeg han ser ut som ei rotte ;p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå