Anonym bruker Skrevet 17. mars 2009 #1 Skrevet 17. mars 2009 http://www.reima.fi/no/kolleksjon/larix/ Ikke at det er sånn kjempe viktig, for jeg kjøper det jeg selv synes er fint. Men første gang jeg så den syntes jeg ikke den var noe fin men nå synes jeg den er morsom og tenker på om jeg skal kjøpe den. Er nå alt man skal spørre om. hehehe.. Men liker å høre andres meninger.
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 17. mars 2009 #2 Skrevet 17. mars 2009 den var fin den:) Men jeg ville ikke brukt en "fancy" dress i starten av dressbruken. (antar at det er første dressen siden den var "babydress") Den vil bli liten veldig fort, og den er "jentete" så du kan ikke bruke den opp igjen til evnt neste barn hvis du får gutt. Ville heller satset på et billigere merke slik at du bruker for mye penger på dress. Reima er sikkert kjempebra, men stiv i pris og det blir dyrt i lengden;) Men utseende messig var den søt:) Jeg er motstander mot å bruke masse unødvendige penger på matrielle ting, så for meg er det unaturlig å bruke så mye penger på en dress som varer i 6 mnd. Men det er selvsagt helt opp til hver enkelt;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå