_ThEoMaMmA_ Skrevet 17. mars 2009 #1 Skrevet 17. mars 2009 Jeg jobber i matbutikk og sitter mye i kassa....i dag har jeg fått så innmari vondt i halebenet da jeg sitter lenge...gjør skikkelig vondt nedover låret også...har kjent dette litt innimellom, men ikke så ille som i dag...jeg er bare 12 uker på veg...noen som vet hva detta kan være eller hatt lignende symptomer??
duracellmamma Skrevet 17. mars 2009 #2 Skrevet 17. mars 2009 hei jeg hadde problemer med halebeinet i forrige graviditet... legen sa det var en del av bekkenløsning..
Guttemamma75 Skrevet 17. mars 2009 #3 Skrevet 17. mars 2009 Beklager å si det, men det kan nok være begynnende bekkenløsning du har.. Slik begynte det på meg også veldig tidlig i svangerskapet og det ble ikke bedre utover for å si det sånn...
_ThEoMaMmA_ Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 17. mars 2009 å huff da...får da ikke håpe bekkenløsninga begynner så tidlig....tusen takk for svar forresten:)
_ThEoMaMmA_ Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 17. mars 2009 er det noe man kan gjøre for å hindre det?? kommer da jeg sitter lenge....nå forsvinner det ikke heller....pleier det men....huff
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 17. mars 2009 #7 Skrevet 17. mars 2009 Nemo, jeg sliter med det samme. Da jeg spurte legen min om det kunne komme av graviditeten, sa han nei fordi det var så tidlig. Så får håpe han har rett...
Gjest Skrevet 17. mars 2009 #9 Skrevet 17. mars 2009 Jeg har også vondt i halebeinet ofte nå i den siste uka eller noe.Har aldri vondt der ellers! Er også ca 12 uker. Kjenner det absolutt mest vist jeg og sambo har sex.Skikkelig vondt da:((
_ThEoMaMmA_ Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #10 Skrevet 17. mars 2009 har lest litt nå...det er vanlig i graviditet...håper bare det blir bedre men....sikkert ikke veldig store sjangser for det....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå