Anonym bruker Skrevet 17. mars 2009 #1 Skrevet 17. mars 2009 Går det ann å bruke papirduk i dåp? Og vil det se teit ut med en lyseblå løper over midten? (sånne tynne, nesten gjennomsiktige løpere).
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2009 #2 Skrevet 19. mars 2009 Håper ikke det, for jeg skal ha det samme Hvit papirduk med rosa litt transparent løper på midten. Fikk ikke lånt tøy-duker, og det gidder jeg ærlig talt ikke koste på å kjøpe, så mange meter får jeg aldri bruk for igjen.
ipeggy Skrevet 19. mars 2009 #3 Skrevet 19. mars 2009 Papirduk er helt ok det. Men jeg har valgt å kjøpe hvit metervare fra Ikea i stedet, for 19,- kr meteren. Skal ha lys blå organza-løper, arrangert litt "bølgete" med telys plassert her og der, i tillegg til blomster (tre hvite gerbera) og store blå kubbelys på midten av bordene. Skal ha tre småbord i stedet for ett kjempelangt.
Maya_1 Skrevet 19. mars 2009 #4 Skrevet 19. mars 2009 Andre steder som har billig metervare? Ikea er jo hundre mil unna..
ipeggy Skrevet 20. mars 2009 #5 Skrevet 20. mars 2009 Spar Kjøp har også billig metervare. Ellers så går det jo også an å bruke hvite laken fra Kid, Princess, Jysk eller tilsvarende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå