Mona :) Skrevet 17. mars 2009 #1 Skrevet 17. mars 2009 hei...det er nå 1 uke siden jeg skulle hatt menstrasjon. har tatt graviditetstest senest i dag 17/2 hos legen som slo ut negativ..legen ba meg derfor om å teste igjen om 1 uke dersom mensen fortsatt ikke har kommet.. har de 2 sisste ukene hatt virkelig ømme bryster, og fått noen "klumper" på siden av begge brystene som er veldig ømme, også når jeg går..føler også at brystene har blitt større..pleier få ømme bryster før menstrajon, men ikke på samme måte.. ca 1 uke etter eggløsning ble jeg plutselig skikkelig kvalm og måtte sette meg ned i en halltime før det ga seg...har ikke opplevd det siden.. føler også at jeg løper på do hele tiden, og er veldig irritabel og grinete, i tillegg til unormalt mye utflod, (noe jeg IKKE pleier og ha)... er det sjangs for at jeg kan være gravid? Kunne ikke ønske mer at testen hadde vert positiv:)
Mona :) Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #2 Skrevet 17. mars 2009 har forresten også hatt noe merkelige mens murringer/verk på begge sidene, (kanskje i eggstokkene?) ganske lenge nå.. er bare så syykt utålmodig.. er det normalt at noen må vente lenger før testen slår ut positiv? Håper på svar
Gjest Skrevet 17. mars 2009 #3 Skrevet 17. mars 2009 hei:) kan høres ut som du er gravid ja, men jeg vil ikke gi deg falske forhåpninger. har sett her inne at noen ikke har fått positiv test før i uke 9, så alt er mulig. om du ikke får mensen og fortsatt negativ test om en uke kan du jo dra til legen å ta blodprøve for å skjekke om du er gravid:) lykke til:)
Mona :) Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 18. mars 2009 Godt å høre at det ikke bare er meg.. Tok ny test idag, fortsatt negativ:( men må vell bare smøre meg med tålmodighet...
Mona :) Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. mars 2009 våknet forresten i dag men masse småklumper i ansiktet og eksem som klør på armene...kan dette ha noe med graviditet og gjøre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå