Gjest Skrevet 17. mars 2009 #1 Skrevet 17. mars 2009 Har bestilt en del varer på Roselille.dk, men de er utsolgt for alle knebuksene der. Det er noenlunde den stilen jeg vil ha (litt gammeldags) Noen som vet hvor dette selges ?
petite fleur Skrevet 17. mars 2009 #2 Skrevet 17. mars 2009 Å nei! Jeg som hadde tenkt å bestille akkurat det i løpet av nærmeste fremtid...ja ja, de får de vel inn igjen... Jeg kjøpte et nydelig sett av knebukse og skjorte på La Redoute før jul, kanskje de har det ennå?
sologsommer Skrevet 17. mars 2009 #3 Skrevet 17. mars 2009 knebukse -som i sommer knebuks?? hogm knebukse -som "penbukse"? prøv og se om de har det i den nye vår koll. til www.pompdelux.dk
playground princess Skrevet 17. mars 2009 #4 Skrevet 17. mars 2009 Tror MiniMe, (MeMini?) har hatt noen tidligere....
Gjest Skrevet 17. mars 2009 #5 Skrevet 17. mars 2009 Har sett på Me mini og My Cinnamon Boy og Hjertet.no uten å finne noe. Det er mer som gammeldags, nostalgisk "pen"bukse jeg er ute etter, som de på roselille.dk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå