Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med deg....har ikke sett deg her på lenge??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei dipsy!

Det går greit. Jeg har vært syk i snart tre uker, så er rimelig sliten. Begynte med en veldig kraftig forkjølelse og ble en vond og langvarig ørebetennelse som endelig begynner å slippe taket nå (etter snart en uke med penicillin).

Ellers har jeg hatt en runde eller to med mange, kraftige, vonde kynnere igjen, så prøver å ta det med ro. På søndag var det rett før jeg ringte føden etter 12 vonde tak på 30-40 minutter. Men så roet det seg da.

Jeg har ikke hatt så mye krefter til å henge her de siste ukene...

Ellers er formen fin.

Hvordan er det med deg da?

Skrevet

Hei igjen..

Off...høres ikke noe godt ut,er ikke noe særlig å være syk i disse tider,skal ikke mye til før kreftene forsvinner..

Håper du blir frisk igjen snart..

Går det bedre med kynnerne da?

Her går det bare fint,har ganske mye hodepine og kvalme på kveldene men ellers er det fint.Jobber nesten fulltid nå for sjefen er sykemeldt så blir ikke noe annet enn sofa og data på meg når jeg kommer hjem for da er jeg helt gåen..;)

Så mannen har nok å henge fingrene i for tiden....hehe

Skrevet

Hodepine og kvalme høres ikke helt ok ut det heller da...

Kynnerne kommer og går de. De forsvinner jo tydeligvis ikke hvertfall. Før etter fødsel regner jeg med.. ha ha:)

Var ikke du sykemeldt? Du må jo bare kunne være det om du er dårlig selv om sjefen din også er det.

Skrevet

Jo jeg var sykmeldt 4 uker for ei stund siden men så tenkte jeg at jeg ville prøve igjen..!Men ikke mange dagene etter ble sjefen sykmeldt og ei an ei brakk hånda så hun blir også borte i 6 til 8 uker:(

Har ganske stressende dager siden jeg er ass.butikksjef og nå må ta over alt ansvaret.Går veldig greit når jeg bare har kommet meg på jobb men er morgenstresset med to unger som skal leveres(spes når mannen er offshore) og etter jobb skal hentes,stelles og skal ha middag pluss gjøre lekser.Når klokka er 7 kollapser jeg helt :(

Skal prøve å holde det gående til påske hvertfall så får jeg se etter det.Har ikke kynnere eller vondt bekken,men blir bare så utrolig sliten..

Hvordan går det med leilighet/husjakt?

Skrevet

Du bør kanskje prøve å gi noen andre litt mer ansvar nå i tilfelle du plutselig forsvinner? Og sjegen er borte samtidig. Greit å vite at ting hvertfall går rundt.

Høres veldig stressende ut ja. Er ganske stressa selv med all sykdommen, alle dumme kynnerne og alle de dumme skoleoppgavene.

Huseier har bestemt seg for å av egen lomme (selv om ikke forsikringen dekker det) støpe betong over der rottene kom inn! :) Så hurra hurra, vi trenger ikke flytte. Mest sansynlig er alle inngangsporter til rottene dekket med den betongen og da er det greit å bo her:)

Skrevet

Så bra da:)ingenting er vel greiere enn å slippe å flytte,for det er noe av det verste.utrolig hvor mye rot man samler seg i løpet av åra så det er ikke gjort i ei håndvenning..

har faktisk sagt fra meg litt ansvar idag,har insett at jeg ikke holder ut stort lenger sånn som det er nå..,så nå skal vi ha et møte å få organisert litt sammen med personalsjefen i kjeden over helga så det ser jeg frem til :)

Skrevet

Så bra, da ordner det seg kanskje veldig greit for alle uansett da:) Så deilig. Like greit å være i forkant av en evt sykemelding ja, og sørge for at noen har ansvaret. Ellers blir det vel kaos.

Deilig å ikke flytte ja. Veldig fint det.

Spesielt siden jeg syns formen er rar for tida, ikke føles det som jeg får puste mer og matlysten er allerede borte og magen er stor (til min kropp). hehe:)

Skrevet

hehe:) du har kanskje også kort overkropp...det har jeg og får nesten ikke puste når jeg ligger på ryggen.I går kveld var jeg å tok ansiktsbehandling men måtte avbryte for klarte ikke puste når jeg lå på ryggen:( Forferdelig følelse...,så vet hva du prater om.

Men skulle ønske matlysten kunne forsvinne litt,for den er helt på topp..har lyst på ALT.....................og vekta........ja,den har jeg sluttet å gå på! :D

Skrevet

Hele kroppen min er kort egentlig da. Så ja, overkroppen er også kort. :

Jeg aner ikke hva jeg veier jeg nå da, siden jeg ikke har vekt og ikke har vært hos legen på vanlig kontroll siden januar. Skal om litt under 14 dager igjen, så da får vi se hvor mye jeg har lagt på meg. Er sikkert ganske masse. :) he he.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...