MillyMy Skrevet 17. mars 2009 #1 Skrevet 17. mars 2009 Hær hvor jeg bor er det en exstrem ekkel mannlig lege. Får han stadig ! Nu sliter jeg med bekkenløsning. Jobber på en dagligvare butikk så e mye løfting å arbeid som man blir hemma av pga bekkenløsning. For til lege han sitter å sir at vi kvinner ska tåle d. Våres kropp e bygd får det. Å smerten e ikke så ille som jeg skal ha det til ! Blir så irritert! Når man går å halter på jobb. Kan ikke løfte sånn som før. Å når man kommer hjem å endelig slapper av, kan du ikke det pga smerte. Ikke sitte, ikke ligge å ikke stå . Har krangla meg til en ny uke med sykemelding. Men han sa at etter det måtte man ut i arbeid, får min smerte va ikke ille ! Frekt ! E bare så frustrert måtte få sakt d ut
MillyMy Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. mars 2009 Ja har nekta. Men så bor vi på en små plass. Å han er av å til den eneste legen man kan komme til. Eller så må man vente 3-4 uker før man får time ! Han sitter å irritere mannen min når han stille spørsmål om ungen å ting.
snuffe Skrevet 17. mars 2009 #4 Skrevet 17. mars 2009 Den legen hadde jeg ikke gått til mer, om jeg så måtte vente noen uker på time. Men det blir vel litt drøyt å anklage alle mannlige leger basert på at denne ene er en tulling?
MillyMy Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 17. mars 2009 ja e vell domt, men blir så lei at man ikke blir forstått. ikke får hjælp.
Gjest eelis+spire Skrevet 18. mars 2009 #6 Skrevet 18. mars 2009 Finnes det ikke noe sted du kan klage til? Jeg syns helt seriøst du skal klage på denne legen, han hørtes bare helt fæl ut, og ikke riktig god! Ikke gå til han flere ganger, selv om det betyr at du må vente en stund på time.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå