Gå til innhold

svangerskaps forgiftnings symptomer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor og hvordan har dere vondt i siden når man får dette..hørt at man får smerter isiden el noe ved svangerskapsforgiftning....vil gjerne vite ltit hvor og hvordan type smerte d er snakk om..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde svangerskapsforgiftning første svangerskap men hadde ikke vondt i siden...har ikke hørt noen som har hatt det..

Skrevet

Bre lurer fordi legen kakket meg på begge sider ved ribbeina da han sjekka meg sist,,sa d var for å sjekke at jeg ikke har svangerskapsforgiftning blandt annet..skjønte d ikke helt...og nå har jeg sånne ekstreme smerter i ribbeina på venstre siden...vondt når jeg puster bare...ilende smerte...kjennes som jeg har rbekt ribbeinet el noe:S

Skrevet

Leste akkurat i den svangerskapsboka man får utdelt at man gjerne har vondt øverst i magen, i "ribbensbuen" eller noe sånt stod det. Pluss at hvis man mistenker det så burde man kontakte jordmor/lege snarest for blodtrykmåling og urinprøve.

Skrevet

Jamen smertene er ikke inærheten av magen,...d er helt på siden..under armhula på en måte og under puppen...synes d ikke har noe med magen å gjøre jeg..og jeg var på denne sjekken sist på torsdag og alt var bra..fikk smertene i helga..kan disse smertene da ha noe med uvi å gjøre..man har da ikke nyrer helt der oppe heller:S

Skrevet

Tror ikke det har noe med svangerskapforgiftning å gjøre..

Hvilken uke er du i?

kommer jo sjelden før på slutten og i tillegg til smerte i magen må du ha høyt blodtrykk(ganske høyt),proteiner i urinen og mye vann i kroppen..

Skrevet

hae vann i kroppen men d sleit jeg emd før jeg ble gravid,har ikke høyt blodtrykk og urinen var helt fin bortsett fra en uvi.Fikk tbletter for den da..er i uke 28 nå...er ingen som kan svare emg på hva d er...holder på å bli gal fordi d er så vont at d hindrer meg i små ting i hverdagen som feks bare d å reise seg fra senga...da blir smertene enda værre og d føles som et lyn nedslag i ribbenet:S Kjennes rett og slett ut som jeg har bltit slått skikkelig ille der og har en diger blåkul el noe..men d er ingeting...skjønner ingenting..d blir ikke bedre heller..

Skrevet

"Svangerskapsforgiftning kan også føre til plutselig hodepine, magesmerter (spesielt under høyre ribbeinskant), og en kan føle seg kvalm og uvel." Fra babyverden.no

Legen sjekket vel protein i urinen og blodtrykk med det samme du var der?

Skrevet

Jah,var ikke tegn på d..skjønner ikke hva dette kan være..hodepine har jeg slitt med hele svangerskapet..men den kommer da ikke akkurat plutselig..kjenner gjerne når den begynner å komme..kvalm og uvel har jeg også vært hele svangerskapet...dette er venstre side jeg har vondt på da...

Skrevet

Hvis det lyner til når du trekker pusten dypt, kan det rett og slett være luft! Vondt når lufta forviller seg... :)

Skrevet

Syns du burde ringe legevakta dersom du er engstelig:) Mye bedre for både deg og babyen hvis du får vite hva det er! Vi her inne er jo stort sett ikke fagfolk, og dersom vi er det, så er det ikke mye å gjøre over mld uansett.. Men med sterke smerter i svangerskapet mener jeg man skal ha veldig lav terskel for å kontakte legen!

God bedring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...