Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaringer?

Er 4 + 4 og har begynt å få vondt helt nederst på midten av magen.....

Har ellers symptomer som ømme pupper + bitte litte grann kvalme noen få ganger om dagen.

Har hatt stikkinger i magen på venstre side frem til nå, men kan ikke kjenne det så godt nå som jeg har fått vondt i midten.

Så lenge jeg står og går går det fint, men så fort jeg legger meg ned får jeg vondt. Kjennes ut som om hele nederste delen av magen trekker seg sammen i kramper og forblir sammentrekt.

Om natten hjelper det å stå opp for å tisse, så er jeg bedre en liten stund...... Var oppe hver eneste time i hele natt....

Sykehuset trodde det ikke hadde noen sammenheng med IVF. Har sjekket om det kan være urinveisinfeksjon, men det er det ikke.

Med endelig positiv test igjen, på 12. innsetting, skal jeg ærlig innrømme at jeg er nervevrak, hjelper jo heller ikke når jeg har vondt i magen på denne måten.

Tror jeg får sove sittende i natt ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En del har vondt i forbindelse med graviditet uten at det er noe farlig.

Har du endo er det ganske vanlig at smertene blir verre de 3 første mnd for siden å avta mer og mer.............

Så lenge du ikke bør behøver ikke dette bety noe som helst;o), og selv med blødning kan det hele gå veldig bra:o).

Lykke til!

Krysser fingre for deg, det fortjner du virkelig etter 12 innsettinger:o)!!!

Utrolig at du har orket å kjempe så lenge................

klem

Skrevet

Hei finetine!

Takk for det :) Og takk for oppmuntrende ord!

Håper alt slitet nå endelig er verdt det. Eneste egget som var igjen på frys etter 4 uttak.

Syns dette er skikkelig skummelt, skulle gjerne spolt tiden 8 uker frem i tid ;)

Prøver så godt jeg kan og tenke positivt, men er rett og slett veldig redd.

Skrevet

Hei!

Har du snakket med fastlegen din? Kanskje du skulle bestilt en time slik at du kan få legens vurdering? Da vil du sikkert kunne få svar på alt du lurer på,og bli beroliget. Det er sikkert helt normalt det du opplever - magesmerter er etter hva jeg har skjønt helt vanlig i et svangerskap.

Skrevet

Hei!

Spurte fastlegen da jeg leverte urinprøven, men han hadde ingen god forklaring. Pga. at det er så tidlig enda er det jo heller ikke noe poeng med ul. Toppet seg i natt da jeg våknet med en vannvittig krampe, men jeg kjenner nå at det er livmora som trekker seg sammen. Etter den skikkelige krampen i natt har det nå nesten gått over. Merkelige greier.

Hadde en slik krampe når jeg hadde en MA for en god stund tilbake også, så jeg håper ikke det er noe negativt. Samtidig fant de en muskelknute som kunne være årsaken til MAèn, så jeg håper at det ikke har noen sammenheng. Håper så inderlig at alt er OK på ul neste uke!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...