2barnsmor-2012♥♥? Skrevet 17. mars 2009 #1 Skrevet 17. mars 2009 Rugedag 1: Rugedag 2: Rugedag 3: Rugedag 4: Rugedag 5: Rugedag 6: Rugedag 7: Rugedag 8: Rugedag 9: Rugedag 10: Rugedag 11: Rugedag 12: Rugedag 13: Rugedag 14: LYKKE, LYKKE TIL ALLE SAMMEN!!!!! :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
2barnsmor-2012♥♥? Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #2 Skrevet 17. mars 2009 Rugedag 1: Svake murringer av og til. Rugedag 2: Svake murringer bare av og til. Rugedag 3: Litt kraftigere murringer. Rugedag 4: Litt mer murringer/stikninger i magen på kvelden. Rugedag 5: Lite murrig. Labil. Rugedag 6: Litt murring, litt småømme pupper?? Tar lett til tårene. Ingen kvalme. Rugedag 7: Rugedag 8: Rugedag 9: Rugedag 10: Rugedag 11: Rugedag 12: Rugedag 13: Rugedag 14:
snuppis74. 3.IVFuke51 ♥ ♥ Skrevet 17. mars 2009 #3 Skrevet 17. mars 2009 Rugedag 1: litt stikninger/svake mensmurringer Rugedag 2: det samme som RD 1 Rugedag 3:litt mer mensmurringer, litt ømme pupper. Rugedag 4:fryktelig humør, sint og plutselig gråting, mye mensmurringer, litt ømme pupper, stikninger, KVISER. Rugedag 5:mensmurringer,ustabilt humør, hetetokter, TRØTT, og følelse av at mensen kommer. Rugedag 6:følelsesmessig helt ustabil, TRØTT, mensmurringer, hetetokter, føler at mensen kommer, litt ømme pupper. SULTEN Rugedag 7:samme som RD 6.SULTEN Rugedag 8:føler at NÅ kommer mensen i hvertfall, TRØTT.SULTEN Rugedag 9:samme som RD 8. Tester positivt på Clearblue på ettermiddagen.SULTEN Rugedag 10: bedre humør(kan vel ha noe med at jeg slapper litt mere av), mensmurringer, hetetokter.SULTEN,stikninger på begge sider.Litt kvalm innimellom. Rugedag 11:Tester positivt på Clearblue på morgenurinen.Mensmurringer, småkvalm, bittelitt ømme pupper, stikninger på begge sider, sulten,litt svimmel. Rugedag 12: Rugedag 13: Rugedag 14:
2barnsmor-2012♥♥? Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 17. mars 2009 Jeg glemte noe: Rugedag 4: Kviser Rugedag 5: Kviser Rugedag 6: Litt mørkere rundt puppene??
2barnsmor-2012♥♥? Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 17. mars 2009 Rugedag 1: Murringer utover dagen Rugedag 2: Ingen symptomer Rugedag 3: Svake murringer/press nederst i magen (livmorområdet) av og til Rugedag 4: Veldig trøtt utover dagen. Murringer/ømt/press nederst i magen og korsryggen store deler av dagen Rugedag 5: Samme som rugedag 4 Rugedag 6: Samme som rugedag 5 Rugedag 7: Ikke like trøtt som de foregående dagene. Endel murring/ømt/press utover dagen. Første dag med Crinonerester. Bittelitt ømme pupper. Rugedag 8: Våknet tidlig på morgenen pga sterk kvalme, svimmelhet og vondt i magen. Vært kvalm fra og til hele dagen, ingen matlyst (tror egentlig ikke dette er symptomer som har noe med forsøket å gjøre...). Ikke merket noe særlig murringer eller ømhet/press nederst i magen i dag. Mindre trøtt. Crinonerester. Litt ømme pupper. Rugedag 9: Rugedag 10: Rugedag 11: Rugedag 12: Rugedag 13: Rugedag 14: Lie79 Hei Lie79! Jeg tok meg den frihet å lime inn innlegget ditt her fordi jeg skrev bare uke 10 + 11 i det første utkastet mitt, og kom etterpå at det kan være greit å ta med flere uker så flere kan være med her! Og da er det fint å ha alle samlet og det blir interessant å se hvordan symptomene utarter seg fra person til person! Håper du tilgir meg og at det er greit!! :-)
Lie79*har blitt mamma* Skrevet 17. mars 2009 #6 Skrevet 17. mars 2009 Det går veldig fint 2barnsmor-des09?:-) Tenkte på at det kanskje var lurt å gjøre jeg også..
lola80 Skrevet 17. mars 2009 #7 Skrevet 17. mars 2009 Rugedag 1: ingen symptomer men er veldig irritabel og hissig som jeg har vært de siste dagene Rugedag 2: våkner på natten av kraftig stikking i underlivet og iling opp til mellomgulvet, veldig ubehagelig, Magen er oppblåst/ føler meg stappet. Sover dårlig. Fortsetter slik gjennom dagen, føler meg skikkelig oppblåst og ubehagelig. Irritert, hissig. Vil helst være alene. Rugedag 3: Stikking/ murring i underlivet og ennå oppblåst i magen/ føler meg stappet, men allikevel sulten, irritert og hissig, vil bare være alene for meg selv. Rugedag 4: Puppene begynner å bli bittelitt ømme og begynner smålig å vende tilbake til vanlig form (ble mindre under sray/injeksjon). Litt stikking/ murring i underlivet, mindre stappetfølelse, sulten, irritert, hissig, tar lett til tårer. Rugedag 5: Stikkingen er så og si borte i underlivet, magen begynner å bli normal, mye sulten og får cravings på hva jeg har lyst på av digg å spise, kjenner minimalt på kvelden i underliv/ mage, men puppene er nesten tilbake til normal størrelse og lymfekjertler under armer er ømme, så vel som puppene og brystvortene. Kribling i beina når jeg legger meg. Rugedag 6: Kjennes ut til at mensen er på vei, menssmerter kommer og går og jeg må hele tiden sjekke, redd jeg får blødning nå. Puppene er ømme og brystvortene såre. Sulten, irritabel og hissig. Kribling i beina og kraftige menssmerter på kvelden. Rugedag 7: Bedre humør, menssmerter kommer og går, men ellers fin, ømme pupper. Ingen tegn til blødning selv om jeg tror det kommer hvert et sekund. Rugedag 8: Rugedag 9: Rugedag 10: Rugedag 11: Rugedag 12: Rugedag 13: Rugedag 14:
2barnsmor-2012♥♥? Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #8 Skrevet 17. mars 2009 Ja men det var fint, Lie79! :-)
2barnsmor-2012♥♥? Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #9 Skrevet 18. mars 2009 Rugedag 1: Svake murringer av og til. Rugedag 2: Svake murringer bare av og til. Rugedag 3: Litt kraftigere murringer. Svært hissig og irritabel! Rugedag 4: Litt mer murringer/stikninger i magen på kvelden. Kvise. Rugedag 5: Lite murrig. Labil. Kviser. Rugedag 6: Litt murring, litt småømme pupper?? Ørlite mørkere rundt puppen?? Tar lett til tårene. Ingen kvalme. Rugedag 7: Ikke blod på morgendosen med Crinone 8 %. Mensmurringer. Ømmere pupper. Rugedag 8: Rugedag 9: Rugedag 10: Rugedag 11: Rugedag 12: Rugedag 13: Rugedag 14:
Lie79*har blitt mamma* Skrevet 18. mars 2009 #10 Skrevet 18. mars 2009 Rugedag 1: Murringer utover dagen Rugedag 2: Ingen symptomer Rugedag 3: Svake murringer/press nederst i magen (livmorområdet) av og til Rugedag 4: Veldig trøtt utover dagen. Murringer/ømt/press nederst i magen og korsryggen store deler av dagen. Kviser i ansiktet og på ryggen som jeg ikke pleier å ha.. Rugedag 5: Samme som rugedag 4 Rugedag 6: Samme som rugedag 5 Rugedag 7: Ikke like trøtt som de foregående dagene. Endel murring/ømt/press utover dagen. Første dag med Crinonerester. Bittelitt ømme pupper. Rugedag 8: Våknet tidlig på morgenen pga sterk kvalme, svimmelhet og vondt i magen. Vært kvalm fra og til hele dagen, ingen matlyst (tror egentlig ikke dette er symptomer som har noe med forsøket å gjøre...). Ikke merket noe særlig murringer eller ømhet/press nederst i magen på dagen, men kjente endel sent på kvelden. Mindre trøtt. Crinonerester. Litt ømme pupper. Rugedag 9: Vært småkvalm og uggen i hele dag. Småsulten innimellom, men kvalmen blir verre rett etter jeg har spist. Følt meg bedre mot kvelden. Murringer/stølhetsfølelse nederst i magen og korsryggen flere ganger i dag. Mer trøtt igjen i dag. Bittelitt crinonerester. Litt ømme pupper. Rugedag 10: Rugedag 11: Rugedag 12: Rugedag 13: Rugedag 14:
Astra71 - tvillingmor Skrevet 19. mars 2009 #11 Skrevet 19. mars 2009 Rugedag 1: - Rugedag 2: svak murring i livmorområdet Rugedag 3: det 'jobbes' i livmoren, kjenner et press, strekk, litt ømme bryst, svak 'halsbrann' i brystet, luft i magen, fryser litt Rugedag 4: økende press i livmorområdet, en periode med smerter i livmoren (kjennes som små krampetrekninger), kjennes ut som jeg har en liten ball inni der som beveger seg. Mer ømhet i brystene, luftsmerter i magen, ryggsmerter, tidvis småkvalm, området rundt brystvortene har blitt større Rugedag 5: Press/strekk i livmorområdet. 'Ballen' er der. Når jeg går, så kjennes det ut som noe er i ferd med å presse seg ut, så jeg føler jeg må trø forsiktig og knipe igjen. Ømme bryst, luft, løs mage, småkvalm, sulten, vondt i korsryggen. Rugedag 6: Press/strekk i livmorområdet, men har avtatt litt. Mindre ømme bryst. Veldig sulten selv om spist (i den grad jeg er kvalm kjennes det ut som det er fordi jeg ikke har spist, selv om jeg har det). Får noen stikninger på venstre side, men et godt stykke over eggstokken. Rugedag 7: brystene er enda mindre ømme, bare svake murringer i livmoren. 'Ballen' er borte. Antydning til menssmerter, men det sitter midt på (i livmoren) - lite stikking på sidene. Medisinene er tydeligvis på vei ut av kroppen.. Rugedag 8: Rugedag 9: Rugedag 10: Rugedag 11: Rugedag 12: Rugedag 13: Rugedag 14:
2barnsmor-2012♥♥? Skrevet 19. mars 2009 Forfatter #12 Skrevet 19. mars 2009 Rugedag 1: Svake murringer av og til. Rugedag 2: Svake murringer bare av og til. Rugedag 3: Litt kraftigere murringer. Svært hissig og irritabel! Rugedag 4: Litt mer murringer/stikninger i magen på kvelden. Kvise. Rugedag 5: Lite murrig. Labil. Kviser. Rugedag 6: Litt murring, litt småømme pupper?? Ørlite mørkere rundt puppen?? Tar lett til tårene. Ingen kvalme. Rugedag 7: Ikke blod på morgendosen med Crinone 8 %. Mensmurringer. Ømmere pupper. Rugedag 8: Mindre øm i puppene, føler også det er mindre murringer. Men to av kollegene mine på jobb sa jeg hadde en annen glød i ansiktet i dag, og at jeg så så fruktsommelig ut! Ingen tegn til blod, heldigvis. Men hvis dette ikke går bra, ser jeg at jeg har begynt å blø RD 9 ved et tidligere forsøk, og det er i morgen...... Så da får jef snart vite det, uansett. Jeg har også begynt å blø RD 12 tidligere. Så dette er uhyre spennende...!!! Rugedag 9: Rugedag 10: Rugedag 11: Rugedag 12: Rugedag 13: Rugedag 14:
Lie79*har blitt mamma* Skrevet 19. mars 2009 #13 Skrevet 19. mars 2009 Rugedag 1: Murringer utover dagen Rugedag 2: Ingen symptomer Rugedag 3: Svake murringer/press nederst i magen (livmorområdet) av og til Rugedag 4: Veldig trøtt utover dagen. Murringer/ømt/press nederst i magen og korsryggen store deler av dagen. Kviser i ansiktet og på ryggen som jeg ikke pleier å ha.. Rugedag 5: Samme som rugedag 4 Rugedag 6: Samme som rugedag 5 Rugedag 7: Ikke like trøtt som de foregående dagene. Endel murring/ømt/press utover dagen. Første dag med Crinonerester. Bittelitt ømme pupper. Rugedag 8: Våknet tidlig på morgenen pga sterk kvalme, svimmelhet og vondt i magen. Vært kvalm fra og til hele dagen, ingen matlyst (tror egentlig ikke dette er symptomer som har noe med forsøket å gjøre...). Ikke merket noe særlig murringer eller ømhet/press nederst i magen på dagen, men kjente endel sent på kvelden. Mindre trøtt. Crinonerester. Litt ømme pupper. Rugedag 9: Vært småkvalm og uggen i hele dag. Småsulten innimellom, men kvalmen blir verre rett etter jeg har spist. Følt meg bedre mot kvelden. Murringer/stølhetsfølelse nederst i magen og korsryggen flere ganger i dag. Mer trøtt igjen i dag. Bittelitt crinonerester. Litt ømme pupper. Rugedag 10: Litt mindre kvalm og uggen enn i går, bedre form og matlyst mot kvelden. Litt crinonerester. Litt ømme pupper. Ikke kjent noe murringer/stølhet/press nederst i magen og korsryggen før sent på kvelden rett før jeg skulle legge meg. Rugedag 11: Rugedag 12: Rugedag 13: Rugedag 14:
2barnsmor-2012♥♥? Skrevet 20. mars 2009 Forfatter #14 Skrevet 20. mars 2009 Rugedag 1: Svake murringer av og til. Rugedag 2: Svake murringer bare av og til. Rugedag 3: Litt kraftigere murringer. Svært hissig og irritabel! Rugedag 4: Litt mer murringer/stikninger i magen på kvelden. Kvise. Rugedag 5: Lite murrig. Labil. Kviser. Rugedag 6: Litt murring, litt småømme pupper?? Ørlite mørkere rundt puppen?? Tar lett til tårene. Ingen kvalme. Rugedag 7: Ikke blod på morgendosen med Crinone 8 %. Mensmurringer. Ømmere pupper. Rugedag 8: Mindre øm i puppene, føler også det er mindre murringer. Men to av kollegene mine på jobb sa jeg hadde en annen glød i ansiktet i dag, og at jeg så så fruktsommelig ut! Ingen tegn til blod, heldigvis. Men hvis dette ikke går bra, ser jeg at jeg har begynt å blø RD 9 ved et tidligere forsøk, og det er i morgen...... Så da får jef snart vite det, uansett. Jeg har også begynt å blø RD 12 tidligere. Så dette er uhyre spennende...!!! Søtsyk på kvelden. Mye murringer som om mensen kan komme når som helst...! Rugedag 9: Ble utrolig lettet da det ikke var blod på Crinonen i morges heller, kjempenifst dette her...! Men jeg føler meg faktisk premenstruell, er hissig og irritabel igjen, mye murringer. Tror nok mensen kommer i dag....................................................................... Ikke øm i puppene, synes jeg. Men det kan ha noe med å gjøre at jeg sluttet å amme når jeg begynte med Suprecur nesespray?? Rugedag 10: Rugedag 11: Rugedag 12: Rugedag 13: Rugedag 14
2barnsmor-2012♥♥? Skrevet 20. mars 2009 Forfatter #15 Skrevet 20. mars 2009 Rugedag 1: Svake murringer av og til. Rugedag 2: Svake murringer bare av og til. Rugedag 3: Litt kraftigere murringer. Svært hissig og irritabel! Rugedag 4: Litt mer murringer/stikninger i magen på kvelden. Kvise. Rugedag 5: Lite murrig. Labil. Kviser. Rugedag 6: Litt murring, litt småømme pupper?? Ørlite mørkere rundt puppen?? Tar lett til tårene. Ingen kvalme. Rugedag 7: Ikke blod på morgendosen med Crinone 8 %. Mensmurringer. Ømmere pupper. Rugedag 8: Mindre øm i puppene, føler også det er mindre murringer. Men to av kollegene mine på jobb sa jeg hadde en annen glød i ansiktet i dag, og at jeg så så fruktsommelig ut! Ingen tegn til blod, heldigvis. Men hvis dette ikke går bra, ser jeg at jeg har begynt å blø RD 9 ved et tidligere forsøk, og det er i morgen...... Så da får jef snart vite det, uansett. Jeg har også begynt å blø RD 12 tidligere. Så dette er uhyre spennende...!!! Søtsyk på kvelden. Mye murringer som om mensen kan komme når som helst...! Rugedag 9: Ble utrolig lettet da det ikke var blod på Crinonen i morges heller, kjempenifst dette her...! Men jeg føler meg faktisk premenstruell, er hissig og irritabel igjen, mye murringer. Tror nok mensen kommer i dag....................................................................... Ikke øm i puppene, synes jeg. Men det kan ha noe med å gjøre at jeg sluttet å amme når jeg begynte med Suprecur nesespray?? Rugedag 10: Rugedag 11: Rugedag 12: Rugedag 13: ~***JEG SKAL TA HCG-BLODPRØVE!***~ Rugedag 14: Rugedag 15:~***JEG FÅR SVARET PÅ HCG CA: KL: 13.00!!!***~
Astra71 - tvillingmor Skrevet 20. mars 2009 #16 Skrevet 20. mars 2009 Rugedag 1: - Rugedag 2: svak murring i livmorområdet Rugedag 3: det 'jobbes' i livmoren, kjenner et press, strekk, litt ømme bryst, svak 'halsbrann' i brystet, luft i magen, fryser litt Rugedag 4: økende press i livmorområdet, en periode med smerter i livmoren (kjennes som små krampetrekninger), kjennes ut som jeg har en liten ball inni der som beveger seg. Mer ømhet i brystene, luftsmerter i magen, ryggsmerter, tidvis småkvalm, området rundt brystvortene har blitt større Rugedag 5: Press/strekk i livmorområdet. 'Ballen' er der. Når jeg går, så kjennes det ut som noe er i ferd med å presse seg ut, så jeg føler jeg må trø forsiktig og knipe igjen. Ømme bryst, luft, løs mage, småkvalm, sulten, vondt i korsryggen. Rugedag 6: Press/strekk i livmorområdet, men har avtatt litt. Mindre ømme bryst. Veldig sulten selv om spist (i den grad jeg er kvalm kjennes det ut som det er fordi jeg ikke har spist, selv om jeg har det). Får noen stikninger på venstre side, men et godt stykke over eggstokken. Rugedag 7: brystene er enda mindre ømme, bare svake murringer i livmoren. 'Ballen' er borte. Antydning til menssmerter, men det sitter midt på (i livmoren) - lite stikking på sidene. Murringene tiltar utover kvelden, sammen med sterk sultfølelse og ørlite halsbrann. Rugedag 8: Den samme jevne, svake murringen i livmorområdet når jeg våkner. Sterk sultfølelse. Ingen menssmerter (stikking i sidene) så langt. Brystene er som i går. Rugedag 9: Rugedag 10: Rugedag 11: Rugedag 12: Rugedag 13: Rugedag 14:
Lie79*har blitt mamma* Skrevet 20. mars 2009 #17 Skrevet 20. mars 2009 Rugedag 1: Murringer utover dagen Rugedag 2: Ingen symptomer Rugedag 3: Svake murringer/press nederst i magen (livmorområdet) av og til Rugedag 4: Veldig trøtt utover dagen. Murringer/ømt/press nederst i magen og korsryggen store deler av dagen. Kviser i ansiktet og på ryggen som jeg ikke pleier å ha.. Rugedag 5: Samme som rugedag 4 Rugedag 6: Samme som rugedag 5 Rugedag 7: Ikke like trøtt som de foregående dagene. Endel murring/ømt/press utover dagen. Første dag med Crinonerester. Bittelitt ømme pupper. Rugedag 8: Våknet tidlig på morgenen pga sterk kvalme, svimmelhet og vondt i magen. Vært kvalm fra og til hele dagen, ingen matlyst (tror egentlig ikke dette er symptomer som har noe med forsøket å gjøre...). Ikke merket noe særlig murringer eller ømhet/press nederst i magen på dagen, men kjente endel sent på kvelden. Mindre trøtt. Crinonerester. Litt ømme pupper. Rugedag 9: Vært småkvalm og uggen i hele dag. Småsulten innimellom, men kvalmen blir verre rett etter jeg har spist. Følt meg bedre mot kvelden. Murringer/stølhetsfølelse nederst i magen og korsryggen flere ganger i dag. Mer trøtt igjen i dag. Bittelitt crinonerester. Litt ømme pupper. Rugedag 10: Litt mindre kvalm og uggen enn i går, bedre form og matlyst mot kvelden. Litt crinonerester. Litt ømme pupper. Ikke kjent noe murringer/stølhet/press nederst i magen og korsryggen før sent på kvelden rett før jeg skulle legge meg. Rugedag 11: Ikke kvalm lenger.Hatt mye mensmurringer i dag, kjenner det særlig i korsryggen. Fått ømmere pupper. Føler at mensen dukker opp når som helst nå... Rugedag 12: Rugedag 13: Rugedag 14:
L<3E<3 Skrevet 20. mars 2009 #18 Skrevet 20. mars 2009 Rugedag 1: Ingen symptomer Rugedag 2: Ingen symptomer Rugedag 3: Ingen symptomer Rugedag 4: Ingen symptomer Rugedag 5: Ingen symptomer Rugedag 6: Rugedag 7: Rugedag 8: Rugedag 9: Rugedag 10: Rugedag 11 : Rugedag 12: Rugedag 13: Rugedag 14:
Astra71 - tvillingmor Skrevet 21. mars 2009 #19 Skrevet 21. mars 2009 Rugedag 1: - Rugedag 2: svak murring i livmorområdet Rugedag 3: det 'jobbes' i livmoren, kjenner et press, strekk, litt ømme bryst, svak 'halsbrann' i brystet, luft i magen, fryser litt Rugedag 4: økende press i livmorområdet, en periode med smerter i livmoren (kjennes som små krampetrekninger), kjennes ut som jeg har en liten ball inni der som beveger seg. Mer ømhet i brystene, luftsmerter i magen, ryggsmerter, tidvis småkvalm, området rundt brystvortene har blitt større Rugedag 5: Press/strekk i livmorområdet. 'Ballen' er der. Når jeg går, så kjennes det ut som noe er i ferd med å presse seg ut, så jeg føler jeg må trø forsiktig og knipe igjen. Ømme bryst, luft, løs mage, småkvalm, sulten, vondt i korsryggen. Rugedag 6: Press/strekk i livmorområdet, men har avtatt litt. Mindre ømme bryst. Veldig sulten selv om spist (i den grad jeg er kvalm kjennes det ut som det er fordi jeg ikke har spist, selv om jeg har det). Får noen stikninger på venstre side, men et godt stykke over eggstokken. Rugedag 7: brystene er enda mindre ømme, bare svake murringer i livmoren. 'Ballen' er borte. Antydning til menssmerter, men det sitter midt på (i livmoren) - lite stikking på sidene. Murringene tiltar utover kvelden, sammen med sterk sultfølelse og ørlite halsbrann. Rugedag 8: Den samme jevne, svake murringen i livmorområdet, kjennes som jeg har noe i magen. Sterk sultfølelse. Ingen menssmerter (stikking i sidene) så langt. Brystene er som i går. Rugedag 9: Når jeg vånker er murringen litt vondere, og mindre mer om menssmerter. Det skyller bølger oppover i kroppen, begynner som en slags mensmurring i livmoren og ender opp som en sultfølelse i magen. Mye luft. Roer seg når jeg står opp, da er det samme konstante, 'rolige' murring som dagen før. Ingen stikking på sidene. Ingen ømhet i brystene lenger. Rugedag 10: Rugedag 11: Rugedag 12: Rugedag 13: Rugedag 14: Astra71
L<3E<3 Skrevet 21. mars 2009 #20 Skrevet 21. mars 2009 Rugedag 1: Ingen symptomer Rugedag 2: Ingen symptomer Rugedag 3: Ingen symptomer Rugedag 4: Ingen symptomer Rugedag 5: Ingen symptomer Rugedag 6: Ingen symptomer Er bare trøtt. ZzzzzzZZZzzz. Rugedag 7: Rugedag 8: Rugedag 9: Rugedag 10: Rugedag 11 : Rugedag 12: Rugedag 13: Rugedag 14:
♥ lillemin ♥ Skrevet 21. mars 2009 #22 Skrevet 21. mars 2009 Rugedag 1: murringer i underlivet, følelse av stølhet Rugedag 2: murringer i underlivet, følelse av stølhet Rugedag 3: murringer i underlivet, følelse av stølhet, sulten, oppblåst Rugedag 4: pulsering i nederse del av magen (...merkelig!), oppblåst Rugedag 5: Rugedag 6: Rugedag 7: Rugedag 8: Rugedag 9: Rugedag 10: Rugedag 11 : Rugedag 12: Rugedag 13: Rugedag 14:
2barnsmor-2012♥♥? Skrevet 21. mars 2009 Forfatter #23 Skrevet 21. mars 2009 Rugedag 1: Svake murringer av og til. Rugedag 2: Svake murringer bare av og til. Rugedag 3: Litt kraftigere murringer. Svært hissig og irritabel! Rugedag 4: Litt mer murringer/stikninger i magen på kvelden. Kvise. Rugedag 5: Lite murrig. Labil. Kviser. Rugedag 6: Litt murring, litt småømme pupper?? Ørlite mørkere rundt puppen?? Tar lett til tårene. Ingen kvalme. Rugedag 7: Ikke blod på morgendosen med Crinone 8 %. Mensmurringer. Ømmere pupper. Rugedag 8: Mindre øm i puppene, føler også det er mindre murringer. Men to av kollegene mine på jobb sa jeg hadde en annen glød i ansiktet i dag, og at jeg så så fruktsommelig ut! Ingen tegn til blod, heldigvis. Men hvis dette ikke går bra, ser jeg at jeg har begynt å blø RD 9 ved et tidligere forsøk, og det er i morgen...... Så da får jef snart vite det, uansett. Jeg har også begynt å blø RD 12 tidligere. Så dette er uhyre spennende...!!! Søtsyk på kvelden. Mye murringer som om mensen kan komme når som helst...! Rugedag 9: Ble utrolig lettet da det ikke var blod på Crinonen i morges heller, kjempenifst dette her...! Men jeg føler meg faktisk premenstruell, er hissig og irritabel igjen, mye murringer. Tror nok mensen kommer i dag...Ikke øm i puppene, synes jeg. Men det kan ha noe med å gjøre at jeg sluttet å amme når jeg begynte med Suprecur nesespray?? Kjente i kveld en kraftigere murring og er helt sikker på at mensen kommer nå...! Ikke puppeøm. Rugedag 10: Stor var gleden da jeg fant ut i morges at det ikke var tegn til blødning i dag heller, foreløpig!! Er veldig hissig og irritert i dag, PMS-irritert på en måte... Kraftige murringer av og til, som sviing. Ingen stikninger på sidene, kjenner det bare i selve livmoren. Hver dag som går nå er en stor seier! Ikke øm i puppene, og det bekymrer meg...! Rugedag 11: Rugedag 12: Rugedag 13: ~***JEG SKAL TA HCG-BLODPRØVE!***~ Rugedag 14: Rugedag 15:~***JEG FÅR SVARET PÅ HCG CA: KL: 13.00!!!***~
Pia76.. Skrevet 21. mars 2009 #24 Skrevet 21. mars 2009 Rugedag 1- 13: NULL symptomer Tok test idag, å jeg er IKKE gravid:////// Hadde jo ikke ventet det denne gangen heller,,,siden jeg ikke har fått noen symptomer. Men skuffelsen er like stor allikevel. Bli å ringe inn, å melde meg til nytt fryseforsøk ved neste mens.
Lillatante Skrevet 21. mars 2009 #25 Skrevet 21. mars 2009 Det var trist Pia 76! :-( Forstår at skuffelsen er stor selv uten symptomer, for en har jo et håp uansett. Men godt at du alt klarer å se framover! Trøsteklem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå