Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. mars 2009 #1 Skrevet 17. mars 2009 begge titler hadde passet like bra på den filmen! Fy flate, skremmende å se galskapen som kan bo i mennesker.....men filmen var bra synes jeg. Selv om boka alltid stort sett er bedre, har de laget en god film med dyktige skuespillere:) Men å se "Beck" i en not so nice guy-rolle var rart!!
Gjest Skrevet 17. mars 2009 #2 Skrevet 17. mars 2009 OI den vil jeg se ! Har bare lest halve boka, så var det noen som lånte den, og jeg husker ikke hvem ...........Bøker får man jo aldri igjen ;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. mars 2009 Kjipt at folk ikke leverer tilbake det de låner! Den første leste jeg i Hellas, og ga den til en norsk venn som bor der. Den andre av dem leste jeg ferdig i England og la igjen hos venninnen der. De har fått dem altså. Så jeg lurer egentlig bare på hvilket land jeg skal avslutte nr 3 i, siden det er den jeg holder på med nå;-D Italia kanskje?
♥Snulder Skrevet 17. mars 2009 #4 Skrevet 17. mars 2009 Tenk.. jeg har ikke lest noen av disse bøkene enda! Helt utrolig..jeg som sluker litteratur ellers! Men kjenner jeg har lyst til å se denne filmen:=) Plassere de små sårbare hos en ikke-hverdagslig-omsorgsperson og gå på kino med kjæresten kanskje? Til tross for at mine barn da kanskje kan "skades" fordi vi prioriterer alenetid fremfor ungene;=DDD Og JA jeg har lest for mange av debattene inne på Skravle i dag...hehehe
Reveenka Skrevet 17. mars 2009 #5 Skrevet 17. mars 2009 Ærlig talt, teker du bare på deg selv eller? Du har vel ikke fått bar for at adre skal ta seg av dem!? Hehe. MÅTTE bare! c",) Bøkee er kallbra, abefales! Har åsså lyst til å se filme, kaskje jeg ka ta med ugee, så slipper de skadelig barevakt....?
♥Snulder Skrevet 17. mars 2009 #6 Skrevet 17. mars 2009 Ta med ungene du Reven!!! Da blir det nye innlegg på Skravle om den fæle mora som dro med ungene på DEN filmen!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 18. mars 2009 Hahaha, tar du med ungene på den filmen Reven, så skal jaggu jeg lage et innlegg om det her inne også. For den er RÅ! Og jeg måtte snu meg bort flere ganger......og tenkte mitt om gale folk......fy flate... Jeg tror forresten det er verre for barna at foreldrene aldri klarer å slippe dem av synet! Ser jo hvor pysete jeg har blitt på mine voksne dager.....men jeg jobber med saken. Og frøkna er tøff hun. Da vi var i UK var hun til og med alene hjemme med mann og barn av AllerhelstNorge i timesvis en dag, de er engelsktalende, i tillegg snakker småjentene norsk. Men rosa pratet norsk til AhN-mannen og han svarte på engelsk. Ikke noe problem det:-) Artig!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 18. mars 2009 #8 Skrevet 18. mars 2009 Og jeg er en av de som aldri slipper ungene av syne:-) Ikke fordi jeg ikke vil, men her i familien har de fleste mer enn nok med sitt eget liv..... dessverre. Men for oss som bare er hjemme likevel, ja se vi kan passe nevøer og nieser...... Men er det andre veien, vel da er det jo så slitsomt da, for vi har så små barn og de våkner så tidlig..... Hallo!!! Vi passet små nevøer og nieser mens vi var soveglade og barnløse vi da.... Ja, ja kan sikker bli et bra innlegg på skravle det også:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 18. mars 2009 #9 Skrevet 18. mars 2009 Og filmen, ja den får jeg vel sett når den kommer på kjøpe-dvd:-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #10 Skrevet 18. mars 2009 Det er kjipt med familie som ikke gidder stille opp tilbake. Spesielt med de dårlige unnskyldningene der! Mange som har det sånn. Vi er heldige som har store jenter som kan passe innimellom, for vi har ikke mange andre vi spør, selv om vi sikkert kunne gjort det om behovet var der. Det er også noe med at når man er såpass voksne som vi er og velger å få barn, så velger man også å bruke mest mulig tid med undrene som kommer. For vi vet hvor fort tiden flyr og vi vet at denne tiden aldri kommer tilbake. Noe de unge nok ikke ser i samme grad, og hvor behovet for fest og moro er mye større. Jeg tør påstå det for jeg har vært der selv, og neida, det gjelder ikke alle, men mange. Og det kommer gjerne tilbake før eller siden for dem som ble bråmodne veldig unge;-D Om man ikke har mange å spørre om barnevakt, så er nok også behovet for barna desto større når det kommer til barnehage. For at det er sunt og viktig å omgås jevngamle er helt klart. For å bli gode lagspillere i livet som venter:-) Et innlegg på skravle ja, værsågod.....da har man et kobbel med kranglesyke på nakken etter to minutter. Hihihi....
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 18. mars 2009 #11 Skrevet 18. mars 2009 He he ja tror jeg får holde meg her:-) Hvor det tross alt foregår i siviliserte former:-DD Ja, vi har jo ikke det store behovet heller vi altså. Vi hadde tross alt festa oss gjennom 20 årene før vi fikk barn:-) Nå er vi så heldig å ha et vennepar i nabohuset som har det som oss, Derfor blir det hyggelige middager her eller der, så legger vi barna, og bærer de med oss hjem, eller de sover over til mornigen etter:-) Så ikke så galt at det ikke er godt for noe:-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #12 Skrevet 18. mars 2009 Ja du sier noe;-D Vi prøver iallefall, gjør vi ikke? Det er nettopp det, at når man får barn sent i livet, så har man gjort "unna" mange ting som trigger yngre mennesker. Og som som regel kommer tilbake om man gikk glipp av det. Noen av oss rakk begge deler den gangen, men det vil jo alltid gå på "bekostning" av noe/noen. Sånn er det bare... Å høre påstander som; Jeg er 23, god råd, har digert hus, en flott jobb, 3 barn, en perfekt mann, deilige ferier, to biler etc.......da tenker jeg mitt. For det er nok svært få som har det akkurat sånn i den alderen. Men ønsket om å bli sett på den måten er kanskje stor. Alle aldre har sin sjarm sies det og det gjelder kanskje ikke bare barn:-) PS: Herlig med sånne hyggelige middager hvor sovende barn bæres hjem.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 18. mars 2009 #13 Skrevet 18. mars 2009 Har du også lagt merke til det:-) Da jeg var 23 brukte jeg opp lønna mi hver mnd:-))) I tillegg er det svært få av oss som er rundt 40 som forteller om hvor stort hus vi har, eller hvor mange biler vi har og hva de kostet, og hvor mange penger vi har på konto:-)) Kanskje vi rett og slett ikke har det behovet eller???
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #14 Skrevet 18. mars 2009 Godt poeng;-D Man har ikke så mye å bevise liksom. For det man vet inni seg det er ofte nok:-) Og hvor intr er det for andre å høre om økonomien og tingenes tilstand egentlig? Jeg vet at jeg ikke er svært intr i det. Synes menneskene er spennende derimot!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 18. mars 2009 #15 Skrevet 18. mars 2009 He he ja sant det. Ikke stort å bevise. Og heldigvis, når man når en viss alder, eller har møtt litt motstand..... Så vet man jo at det viktigste i livet er menneskene man elsker. Hvis huset ditt brenner hva ville du reddet ut først??? Penger og bil lizzom?? Nope, du ville sørget for at alle levende var i sikkerhet:-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #16 Skrevet 18. mars 2009 Ja det håper jeg da virkelig:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå