Gå til innhold

Veldig god nyhet idag:):)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk beskjed forrige tirsdag at jeg kom til å spontanabortere i løpet av natten eller morgenen etter. Dette på bakrgunn av at jeg hadde hatt en veldig kraftig blødning og spiren lå veldig nærme livmorhalsen.

MEN idag var jeg på oppfølgningstime, og legen sa at spiren vokser normalt og dette har vil mest sannsynelig gå bra!! En liten risiko er det fordi spiren ligger nærme livmorhalsen, men nå må jeg krysse fingrene og begynne å glede meg

ble så glad jeg!

Så idag er jeg 8+0 og LYKKELIG!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fantastisk! Da er det bare å legge seg ned på sofaen å ruge :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...