Maba85 Skrevet 17. mars 2009 #1 Skrevet 17. mars 2009 Fikk beskjed forrige tirsdag at jeg kom til å spontanabortere i løpet av natten eller morgenen etter. Dette på bakrgunn av at jeg hadde hatt en veldig kraftig blødning og spiren lå veldig nærme livmorhalsen. MEN idag var jeg på oppfølgningstime, og legen sa at spiren vokser normalt og dette har vil mest sannsynelig gå bra!! En liten risiko er det fordi spiren ligger nærme livmorhalsen, men nå må jeg krysse fingrene og begynne å glede meg ble så glad jeg! Så idag er jeg 8+0 og LYKKELIG!
Nory Skrevet 17. mars 2009 #2 Skrevet 17. mars 2009 Så fantastisk! Da er det bare å legge seg ned på sofaen å ruge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå