Mrs.D.♂♂♀♂ Skrevet 17. mars 2009 #1 Skrevet 17. mars 2009 Som jeg skrev tidligere idag så skulle jeg på ny UL for å se om jeg kunne være gravid på utsiden av livmor. Og takk og lov det er jeg IKKE:o))) Er superglad for det!!! Men jeg har en stor cyste som har begynt å lekke ut litt, og det gir mye smerter. Så er sykemeldt i 2 uker til. Og den beste nyheten av alt er at jeg er gravid i livmor!!! Jippi!!! Men er ikke så langt som jeg trodde. Hjerte har ikke begynt å banke enda. Men jeg skal ha ny UL den 31.3(på 30-års dagen min:o)) Så da håper jeg kan se et hjerte slå! Er nå mye roligere, men helt rolig blir jeg ikke før etter neste UL. Og får bare leve med smertene... Så er kjempeglad i dag, og TUSEN TAKK for lykkeønskningene!!! Det hjalp!!!
Gjest Skrevet 17. mars 2009 #3 Skrevet 17. mars 2009 Gratulerer, det tenker jeg var en kjempe deilig nyhet og lettelse:-)
Mamsen til AT:) *prøver igjen* Skrevet 17. mars 2009 #4 Skrevet 17. mars 2009 Så bra at du ikke er gravid på utsiden av livmor! kjempe fint å lese:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå