Gjest Skrevet 17. mars 2009 #1 Skrevet 17. mars 2009 Med våren i anmarsj ble jeg fristet til å ta en aldri så liten sykkeltur med mitt førstefødte barn i sykkelvogna bak her i dag! Er startet på uke 36 nå.. Hadde kun kommet et kort stykke på vei da magen knøt seg sammen første gang, (sterke kynnere) og måtte sykle litt med beina i en skikkelig teit hjulbeint posisjon.. Jeg registrerte at jakken (den store jeg egentlig aldri bruker) strammet over magen og skuldrene, så etter hvert måtte jeg holde styret med fingertuppene.. Etter nok et stykke i vei, kjente jeg at jeg ble veldig kortpust og peste noe veldig.. (det er veldig flatt den strekningen jeg syklet) Måtte ta en pause, for å få igjen pusten;) Vi kom til en rasteplass og 3-åringen fikk løpe av seg lit energi! Da vi bestemte oss for å syklte hjem igjen var det akkurat på samme viset, pluss at babyen i magen bokset noe fryktelig på blæra, hele veien.. Meeeen, ellers var turen veldig fin!!!
trultemor74 Skrevet 17. mars 2009 #2 Skrevet 17. mars 2009 De sier det er god trim å sykle når en er gravid, men jeg har også prøvd, med liknende resultat. Og nei, sykling tror jeg får vente til bebissen er ute...
Gjest Skrevet 17. mars 2009 #3 Skrevet 17. mars 2009 Ha ha ha.. Bra det er flere av oss da;D Tror ikke det blir intensiv sykling nå mot slutten nei.. puh..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå