dona Skrevet 17. mars 2009 #1 Skrevet 17. mars 2009 Hei. Jeg har klart meg fint på jobb til nå. Men begynner nå å merke det veldig på kroppen. Jobber som dekoratør i en møbelforetning. Går hele dagen og får nå mer og mer vondt under bena utover dagen. Har støttestrømper og gode joggesko. Merker også at det å flytte på sofaer og spisestuer er veldig tungt og ugreit med mage. Lite hjelp å få når det trengs. Jeg er vel noe utolmodig og vil at ting skal skje raskt og venter ikke altid på hjelpl. Vi er nå mitt i værste sesongskifte med hagemøbler på vei inn. Føler meg så ubruklig når jeg ikke klarer å holde samme tempo lenger. Er vant til å fikse alt. Andre som føler det sammme? Blir mye overtid også fordi ting går så tregt.
Prinsesse-06,baby.mars-09! Skrevet 17. mars 2009 #2 Skrevet 17. mars 2009 Hei. jeg vil bare si pass deg!!!Jeg har veldig likt yrke(Blomsterdekoratør)Og er veldig lik deg,liker å gjøre tingene selv for då går det så mye fortere;) Jeg var like langt som deg i julen og jobbet fult pluss litt til,så reduserte jeg etter jul og jobbet 60%(fikk bekkenløsning som jeg klarte å holde jeg sånn noe lunde under kontroll med fysioterapi)Men så den siste uken min så skulle jeg gjøre ALT før jeg gikk ut i perm. Så nå sitter jeg har da med bekken ute av kontroll og må gå på krykker:(:( Og så jeg som skulle gjøre så mye nå i perm tiden.Får ikke gjort noe.Har det bare vondt. Så mitt lille "budskap" er at du får ikke noe igjen for det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Og ikke blir du belønnet på jobb heller for at du står på og utsetter helsen din for deres skyld. Så jeg synes du skal begunne å trappe litt ned og få legen din til å skrive på sykemeldingen din at de må finne alternativer til deg som utelukker tunge løft.Og at du få ha ofte pauser der du får hvile:):) Masse lykke til videre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå