Gulosten™ Skrevet 17. mars 2009 #1 Skrevet 17. mars 2009 Soffen min har gledet seg til Dora i 6 dager og 23 og en halv time, og når det eeeeeendelig begynner streiker NRK.... Fullstendig krise i heimen, gitt...!!
Gjest Skrevet 17. mars 2009 #2 Skrevet 17. mars 2009 Den går på NRK1 er kun NRK Super som har streika.
<3 Legoland <3 Skrevet 17. mars 2009 #3 Skrevet 17. mars 2009 ÅNEI! Se den på NRK nett tv, funker ikke det??
Gulosten™ Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 17. mars 2009 Det streika på NRK1 også hos oss. Og det begynte igjen etter en liiiten stund (men når man er 4 år er jo det faktisk en evighet )
Gjest Skrevet 17. mars 2009 #5 Skrevet 17. mars 2009 vi tar opp alle favorittprogrammene på PVR slik at om noe skjer så har vi er reprise i backup.. hehe.. Her er det Kometkameratene som er topp!
Gjest Skrevet 17. mars 2009 #6 Skrevet 17. mars 2009 Så rart at NRK bare streiker til dere da, for her fungerte det fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå