Gå til innhold

Flere med bare kveldskvalme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er nesten så jeg kan stille klokken min etter når æ blir kvalm på ettermiddagen,sånn mellom halv seks og halv sju. Å så vannvittig kvalm og oppkast!

Flere som bare er dårlige på kveldene??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er ikke dåli på kveld, men midt på dag.. :-/

Skrevet

Heisann. Jeg har det også sånn... Har vært så kvalm på kveldene, og mange middager har ikke berget, for å si det sånn... Men det er jo bra på ett hvis - det er viktigere å beholde det en spiser tidligere på dagen.. Dessuten har det vært en kjempefordel for meg som jobber dagtid hver dag.... Har ikke vært borte fra jobben... Er i uke 17...

Skrevet

Oi så flink du er!!

Jeg klarer ikke være på jobb,da jeg er stort sett kvalm hele tia,men verst med oppkast på kvelden..

Er du i uke 17 og det har ennå ikke gitt seg??

Off.. Jeg går inn i mi uke 16 nå...

Skrevet

jeg har også bare vært kvalm på kveldene i de siste 4 ukene,og så vanvittig kvalm også:( kaster ikke opp men får en ekkel smak i munnen..

jeg er i uke 21 så lurer på når det har tenkt å gi seg...

Skrevet

Hei

Jeg kan også stille klokka etter kvalmen. Kommer alltid kl 15. Rett før barna skal hentes:( Heldigvis begynner det å lettte litt nå.

Skrevet

Jeg og blir kvalm på kvelden. Sliter litt med magen (tarmene) og det å komme meg på do, så jeg tror at etter en hel dag med mat blir det for mye.. sånn i 16-17-tiden blir jeg skikkelig kvalm, og det varer kvelden ut.. :(

Skrevet

...og jeg er 26 uker på vei... Var akkurat sånn med den forrige snuppa også...

Skrevet

Åssen klarer du å holde ut,Solstråle??

Jeg har mest lyst å gi opp hele pakka,er så sliten og lei..

Skrevet

Tenker på at det snart er over, og at dette er siste gang jeg er gravid.. Men det er virkelig helt pyton.. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...