Gå til innhold

Erfaringer med Remeron?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i noen måneder stått på Cipralex for depresjon. Men de siste ukene har depresjonen blitt verre. Det er derfor bestemt at jeg må begynne med Remeron i tillegg. Er det noen som har erfaring med disse tablettene. Virkning / bivirkninger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk de oxo, i tillegg til Cipralexen. Jeg tok de en kveld, og aldri mer..

Tok de før jeg la meg, og med en gang jeg la hodet på puta, så sovna jeg. Sov som en stein natta gjennom, våknet såvidt da vekkerklokka ringte, snubla inn på badet, sovna da jeg satt på do, våknet litt mer, fikk levert ungene på skole og i bhg. Hadde heldigvis fri den dagen, så jeg dro rett hjem igjen og la meg. Sovnet med en gang, og sov resten av dagen... =/

Det var nok en bivirkning som sikkert hadde gått over etterhvert, men jeg orka ikke tanken på å gå gjennom det der igjen... Var helt i koma...

Men er jo ikke sikkert den virker sånn på deg... Lykke til, håper den hjelper =)

Skrevet

Remeron påvirker også respirasjonen. Du må ikke blande remeron med alkohol, beroligende medikamenter, sovemedisiner eller noen form for narkotika uten at du har forhørt deg med lege.

Skrevet

Tusen takk for svar :-)

Skrevet

Remeron fjernet all sexlysta mi og ga meg en sinnsyk appetitt.

Skrevet

Det problemet har jeg allerede med Cipralex, så ønsker ikke at dette skal forsterkes ved innføring av Remeron.

Skrevet

Jeg gikk fra å avsky mat og å måtte tvinge i meg et par brødskiver iløpet av dagen, til å stå bak butikkhyllene og rive av papiret på 200 grams sjokoladeplater og trykke dem i meg fordi jeg ikke greide å vente til jeg kom til kassen... Passe flaut å betale for sjokoladepapiret for fjerde gang samme uken.. he he... Jeg gikk over på noe annet.. Orket ikke tanken på å gå opp masse i vekt i tillegg til alt annet jeg var deprimert over:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...