Miss Honey Skrevet 17. mars 2009 #1 Skrevet 17. mars 2009 jeg har vært så utrolig glemsk i det siste men idag klarte jeg å glemme handleposene mine på bussen!!!! merket det med en gang jeg hadde gått av.. herregud.. så flaut. nå sitter både jeg og hunden sultne..
VinterSol+2 Skrevet 17. mars 2009 #2 Skrevet 17. mars 2009 huff. hihi, og så må jeg bare le litt også, søta! gravidtåka har tatt deg ja? håper du har noe annen mat i huset da? stakkars! klem til deg!
ta|ie Skrevet 17. mars 2009 #3 Skrevet 17. mars 2009 Off! Den der er kjip! Hvis det er til noe trøst så er jeg også veldig glemsk av meg nå. Håper husken kommer tilbake... Men da er det vel ammetåka hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå