Gå til innhold

der forsvant middagen min ja!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har vært så utrolig glemsk i det siste men idag klarte jeg å glemme handleposene mine på bussen!!!! merket det med en gang jeg hadde gått av.. herregud.. så flaut. nå sitter både jeg og hunden sultne..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff. hihi, og så må jeg bare le litt også, søta!

gravidtåka har tatt deg ja?

 

håper du har noe annen mat i huset da? stakkars!

 

klem til deg!

Skrevet

Off! Den der er kjip!

Hvis det er til noe trøst så er jeg også veldig glemsk av meg nå.

Håper husken kommer tilbake... Men da er det vel ammetåka ;) hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...