Gå til innhold

Herregud, hva er galt med meg da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt å så litt på nettsidene til barnehagen i sted og kom over retningslinjene for sorgarbeid i barnehagen. Aner ikke hvorfor jeg klikka meg inn på det, men satt å leste om hva de gjør hvis et av barna dør, en av foreldrene til barna osv... Og plutselig spretter tårene frem og jeg sitter her å hulker og griner! Jeg er rar altså! Ikke gravid en gang... *rister på hodet av meg selv*

Godt at ungene er ute å leker så de ikke ser deres merkelige mamma sitte her å sippe!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke noe galt med deg,du er mamma..... Å være mamma er å bære hjertet sitt utenpå kroppen vet du:)

Skrevet

Åhhhh, Trollet&lilletrollet08! Nå fikk du meg til å gråte... :D Var flott sagt! :D

Skrevet

Det handler ikke om å være mamma. Det handler om å være menneske enten man er mamma, pappa eller ingenting. Ikke lag det med å være mamma til noe bedre enn det er.

Skrevet

anonym 19:07!

hvilken fot sto du opp med i dag da? FEIL! kanskje?? nå ble jeg årntlig sinna kjenner jeg!! klarer du ikke komme med noe positivt, så kan du heller la det vær!! signerer førstemann som svarte her! for det å være mamma er STOOOOORT OG VAKKERT OG ALLE MØDRE GJØR NOE HELT UTROLIG FOR SINE BARN!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...