Tyren78-09+12 Skrevet 17. mars 2009 #1 Skrevet 17. mars 2009 Jeg har en del menssmerter nå og da..litt kraftige, men det går alltid over etter ei lita stund. I tillegg en del stikninger i magen/underlivet. Hvor lenge må man regne med å ha menssmerter osv? Er det sånn at man kan regne med små smerter osv hele svangerskapet uten å bli bekymret? Er også litt kvalm om kveldene enda. Er 15+2.
2prinsesserogbim Skrevet 17. mars 2009 #2 Skrevet 17. mars 2009 Sist hadde eg dei gjennom heile svangerskapet... Mest i dei tidene eg skulle hatt mensen om eg ikkje hadde vert gravid... Har litt menssmerter innimellom nå også... Er 15+6
Tyren78-09+12 Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. mars 2009 Ja, det kan stemme...er i disse tider jeg skulle hatt mensen hvis jeg ikke hadde vært gravid...og det har vært litt ekstra mye i de siste dagene. Merkelige greier..blir så fasinert av alt som skjer inni der..får bare tro at alt er normalt og glede seg til UL om litt over 2 uker
MammatilMarcusoglillespiren<3 Skrevet 17. mars 2009 #5 Skrevet 17. mars 2009 Da jeg hadde uvi sist hadde jeg menssmerter...helt merkelig..akkurat som du beskriver hi..men de forsvant etter frøste penicillin tablettene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå