Gå til innhold

hva i alle dager er dette?


Anbefalte innlegg

Skrevet

det klør noe inni granskauen i skjedeåpningen!! holder på å klikke!

 

kan det være sopp? og i så fall, kan det være skadelig for babyen??

er 18uker på vei..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du! Dette høres veldig ut som sopp. Jeg har hatt det noen ganger. Det klør så du tror du skal dæve!! Jo mer du klør. jo verre blir det.

Det er ikke farlig for barnet. Men, dra på apoteket å kjøp deg en kombi pakke m Canesten. En krem og en vaginal stikkpille.

Koster litt under 200 kr, men den fungerer best, da den tar soppen fra innsiden! Lykke til:)

Skrevet

tusen takk for svar!!!

jeg holder på å bli sprø her jeg sitter!!

har sendt mannen min på apoteket nå;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...