Gå til innhold

Flere enn meg som har passert 40 her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter nr. 5 og terminn 13 august! :-)

19 uker i dag! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei barn5...Jeg venter nr.4 og er 41 år nå...42 med min babyjente i armene mine i august...jeg er 20 uker på vei....

Føler du deg bra??..Jeg har bekkenløsning og 50% sykmelding...

:-))

Skrevet

Hei jeg har akkurat rundet 40 :) Er i fin form, har en gutt på 19 mnd og en på 9 år. Nå venter vi ei jente i Juli. Har vært litt inne på grav.moden alder og lest litt, der er det jo mange over 40. Er dere i bra form da damer og har barnet beg. å sparke?

Skrevet

Hei igjen! :-)

Så bra at det er flere over 40 år her, føler meg slettes ikke gammel, og syntes at det ikke er noe tyngre å gå gravid nå enn da jeg gikk med elstejenta vår for snart 14 år siden! :-)

Jeg er 19 uker i dag! :-)

Var kvalm fra uke 6 - 16, men har ikke kastet opp så mange ganger, bare kvalm og uvel det meste av tiden!

Har også fått litt bekkenløsning, så jeg er sykmeldt da jobben min er mye ut og inn av bil og endel tunge løft og arbeidsgiver ikke kan tilrettelegge jobben.

Men nå nyter jeg å gå gravid og storkoser meg om dagen!

Håper faktisk på at jeg får oppleve å gå gravid en gang til før jeg blir for gammel! :-))

Klem! :-))

Skrevet

Hei Nybaby09...Jeg tror faktisk at vi er flere over 40s here...hehehe...Jeg føler meg veldig bra, ingen kvalm siden starten, men slitter mye med bekkenløsning og føler meg verre med dagene.

Jeg har 3 barn fra før (21, 17 og 6 år) og vi gleder oss så mye med en ny baby i huset...

Jeg har ingen stor mage for nå, men kjenner at babyjente mi sparker mange ganger per dag...for en fantastisk følelse!!!

Stor klem jenter!!

Skrevet

Hei igjen! :-)

Ja, det er nok flere enn oss også som er 40 år her!

Føler meg slettes ikke som en dag over 30! ;-)

Formen er nå kjempebra og kjenner babyen sparker flere ganger om dagen alt nå! ! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...