SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 17. mars 2009 #1 Skrevet 17. mars 2009 Og jeg vurderer bestille 2 marsipankaker 1 til Neo og en til barnekirurgisk avdeling. Hadde det ikke vært for de hadde ikke lillemor vært her i dag. Vil så gjerne gi dem også en oppmerksomhet. Og blomster går ikke. Er jeg helt teit?
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #2 Skrevet 17. mars 2009 Må legge til at vi har veldig god kontakt med de enda.
partyoffive Skrevet 17. mars 2009 #3 Skrevet 17. mars 2009 Nei, hvorfor er det teit? Ville sikkert bli veldig satt pris på til kaffen på pauserommet det. Sikkert verdifullt for de og få en oppmerksomhet for arbeidet de gjor uansett hva det er ville jeg tro. Kunne sikkert vært en konfekt eske el en twistpose for den saks skyld. Spesiellt stor dag for dere skjonner jeg. Gratulerer med dagen som kommer:) Min mini blir 1 27 mars.
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 17. mars 2009 Skal se hva jeg får til:)
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 17. mars 2009 Da skal jeg diske opp noe:) Så kan de se på plakaten og spise kake eller noe:)
Gjest Skrevet 17. mars 2009 #7 Skrevet 17. mars 2009 27. april er jammen en flott dag å fylle år:) Koselig å gi dem en kake på dagen. Go for it:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå