Mone snart3barnsmor Skrevet 17. mars 2009 #1 Skrevet 17. mars 2009 kom på treff da vell.... gå inn på BIM-treff sidene å følg med når det er treff..... må jo være flere her inne som vil skravle på treff..... er jo sååå utrolig koselig å bli kjent med nye folk, som har termin samme år... morro for ongane vettu..... kom igjen folkens... TREFF NÅ PÅ ONSDAG PÅ PEPPES I FREDRIKSTAD KLOKKA 18:00..... skjønner jo dem som ikke bor i nærheten av fredrikstad ikke kommer, men bor vell en del folk her også...
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 17. mars 2009 #2 Skrevet 17. mars 2009 Meg ser du på onsdag;) Håper jeg ser deg å,eller du håper vel ikke du ser meg hahahahahahahaha;) Ja,folkens hiv dere på
Mone snart3barnsmor Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. mars 2009 opp med denne igjen..... ooooooooooooooooooop
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå