Gå til innhold

Sportsvogn?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vår lille datter er nå 4 mnd og begynner å bli veldig nysgjerrig og er mye våken om dagen. Derfor er det noen ganger veldig kjedelig i dypvognen:) Vi legger noen ganger en pute under hodet hennes, men det hjelper ikke så mye. Må også nevne at hun ikke bruker smokk. Når har dere tenkt å bytte til sportsvogn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi starter nok ikke før til sommeren. Vår datter liker også å følge med på det som skjer. Vil gjerne stå i fanget. Hun elsker å sitte i fanget, men sitter selvfølgelig ikke helt selv ennå. Barn som ikke sitter selv bør ikke sitte i vognen, eller andre steder, kan vistnok være skadelig for ryggen/kroppsholdning. Iallfall bør de ikke sitte lenge om gangen. Sitter de i fanget får de en helt annen støtte enn om de sitter "oppbygd" for seg selv. Dette har jeg iallfall hørt fysioterapaut si. Men barn satt vel ofte "oppbygd" (med puter, pledd etc) før i tiden. Og ikke vet jeg om noen har tatt skade av det... :-)

 

Jeg ville nok ventet litt med sportsvogn. På kjøpesenter o.l kan du kanskje bruke bæresjal/sele?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...