Kari K. med to søte små Skrevet 17. mars 2009 #1 Skrevet 17. mars 2009 Vurderer på å få en time. Har ingen blødninger eller smerter, men vil føle det veldig betryggende å se et bankende hjerte. Er ca 7 uker på vei. Virker som en evighet til uke 18..
MammaTilToTette + spire Skrevet 17. mars 2009 #2 Skrevet 17. mars 2009 Elke Lorenz på solsiden har jeg vært hos. Tar seg god tid og forklarer underveis. Betalte 750 kr, noe jeg tror er vanlig pris. Har også vært hos Brodtkorp- han holder også til ved solsiden, på colluseumklinikken. Har er også en dyktig lege og tar gode bilder. Pris hos han vet jeg ikke da jeg hadde henvisning da jeg var der, men tror priser der er den samme.
rosa76 Skrevet 17. mars 2009 #3 Skrevet 17. mars 2009 Jeg var på Aleris i uke 8. Topp lege som forklarte det som kunne sees. Så bankende hjerte, ellers plommesekken. Kostet 750 kroner der også.
ღoʇ ןıʇ ɹoɯ ʇɹɐus ღ Skrevet 17. mars 2009 #4 Skrevet 17. mars 2009 medicus har også privat UL. de var utrolig greie, mange fine forklaringer der også på hva man så, hvor stor den var, om hjertet slår og er ok, om hjernen har fått to halvdeler osv osv. fikk mange fine bilder av baby var der i uke 12.
mamma til fire små Skrevet 17. mars 2009 #5 Skrevet 17. mars 2009 jeg var hos medicus både til utredning for noen år siden, og litt sent i svangerskapet sist fordi vi ville vite kjønnet. de så ikke det på ordinær ul. er vel bare medicus som har 3d i trondheim, om ikke det har kommet til flere det siste året. jeg tok vanlig da, siden det var så lang ventetid på 3d. men har bare positivt å si om ul-timen hos de ja. veldig greie folk som jobber der. ihverfall min erfaring fra tidligere:)
fult hus:) Skrevet 17. mars 2009 #6 Skrevet 17. mars 2009 synes de var lite hjelpsom å fikk dårlige bilder på mdicus i allefall.
Ønsker1til <3 19.09.09 <3 Skrevet 17. mars 2009 #7 Skrevet 17. mars 2009 Jeg var på medicus i uke 12. betalte 800kr. Var veldig hyggelige personer som jobbet der og de har fått nye aparater så bildene ble knallbra.Verdt hvert øre
kropp Skrevet 18. mars 2009 #8 Skrevet 18. mars 2009 Jeg var på Aleris i uke 11 og fikk beskjed om at det ikke var hjertelyd, fosteret var for lite, hadde vært dødt i 1-2 uker, vi ble henvist til St. Olav for utskrapning. Da vi kom dit ville vi heldigvis ha en UL til. Der fikk vi se et sprell levende foster. Legen på St. Olav var helt fantastisk!!!!! Måten han tok imot oss på og snakket med oss, helt super!!! Hadde vi ikke bedt om det hadde de foretatt en utskrapning bassert på henvisningen fra Aleris!!!!!!! Jeg skal aldri dra til Aleris igjen for å si det sånn!!!! Har i ettertid hørt flere historier om legen på Aleris, ikke bra!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå