Gå til innhold

Jeg har født :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fødte ei perfekt lita tulle på 4050gram og 50cm lang Onsdag 11.03.

Vi har vært på sykehuset til i dag siden hun er gul og veldig slapp og trøtt. Hun måtte ligge 3 dager i lys, men er fremdeles ganske gul og ganske så slapp og trøtt. Jeg er glad for endelig å være hjemme, men må være obs på gulfargen og slappheten hennes enda, det er vanskelig å gi henne nok mat siden hun sovner så fort.

På sykehuset veiet jeg henne flere ganger under mating til hun hadde fått i seg nok, her hjemme håper jeg at jeg klarer å gi henne nok. Har jo ikke vekt her så jeg kan kontrollere at hun har spist det hun trenger.

Jeg regner med at det vil gå bra og at de ikke ville sendt meg hjem i dag hvis det skulle være noen stor fare. :D Jeg er bare lykkelig for å være ute av det evindelig kjedelige sykehuset, hehe!! Jammen ikke mye å finne på annet enn å spise mat på en barsel avdeling da man går der uten babyen sin... hehe

Legene hørte også bilyder på hjertet så hun er undersøkt med ultralyd av hjertet også, så her er det undersøkt i alle ender, hehe hun må tilbake på kontroll igjen av hjertet om 3-4 mnd da han fant noen hull i hjerteskilleveggen, men han var 90% sikker på at de ville gro sammen så da skulle ikke det være noen ting å bekymre seg om. Han fant også et annet hull mellom kamrene, men det var visst vanlig at spedbarn hadde dette hullet også.

Nå skal jeg kose meg hjemme, barna mine er også veldig fornøyde med at Mamma har kommet tilbake i hus :D 9 dager med Mamma på sykehus har vært litt vanskelig for de å akseptere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Masse gratulerer :) :)

Skrevet

Gratulerer!

Håper alt ordner seg med lille tulla. Godt å vite at hun er sjekket grundig fra topp til tå :-)

kos dere!

Skrevet

Gratulerer, det høres ut som alt skal gå helt fint. Kos dere sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...