Kari K. med to søte små Skrevet 17. mars 2009 #1 Skrevet 17. mars 2009 Syns det var litt sent. Stresser litt med å få fortalt det til jobben blandt annet. Men uansett om jeg drar til legen, måler de hcg,nivået? Over flere dager? Eller går de ut fra at ting er som det skal? Og at kroppen ordnet opp selv viss noe er galt? Går å bekymrer meg, siden jeg hører om flere som trodde de var gravid, også finner de en tom forstersekk, uten noenting inni. Hva er sjangsen for det? Har mange symtomer, ingen smerter eller blødninger. Mye man skal lure på. Da bør man vel gå ut i fra at ting går bra da? Huff.. Ikke lett å være førstegangs.
to bøllefrø Skrevet 17. mars 2009 #2 Skrevet 17. mars 2009 Hadde alle de samme tankene som du.Jeg er også førstegangs. Heldigvis skulle jeg til ultralyd sjekk etter en konisering og fikk da i uke 5 se en fostersekk. *Snille legen sa jeg skulle komme tilbake etter to uker og da så vi TO hjerter! Det er ikke til å holde ut å ikke skulle få ultralyd før i uke 18! jeg ville ha bestilt hos en privat klinikk/lege og heller betalt for timen Men mest sannsynlig så går alt veldig bra med deg
Kari K. med to søte små Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. mars 2009 Ja, vurderer det.. Vil føles mye tryggere å se et bankene hjerte:) Samboer mener det er bortkastede penger, jeg vet liksom ikke. Får fundere litt på saken. Er ca 7 uker på vei.
luftbobler Skrevet 17. mars 2009 #4 Skrevet 17. mars 2009 Vil absolutt ikke si det er bortkastet penger. Mannen min ble med meg på tidlig UL i uke 8. Både han og jeg ble mektig imponert over hvor mye som allerede var ferdig utviklet og det intenst dunkende hjertet på skjermen. Graviditeten ble bare SÅ mye mer virkelig for oss begge etter det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå