Gå til innhold

Noen som ønsker seg kattunger her;o)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For pusen min fikk ikke mindre enn 5!!!! kattunger på morran i dag:o)

Friske, raske og nydelige alle sammen:o)

Det var veldig koselig å få være med og bra hu fødte på morran og vekte meg først ....for hun trengte litt hjelp ja.....

Det var stas for minstemann å fortelle dette på skolen i dag:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle gjerne hatt alle sammen. Elsker katter.. men kan jo ikke det. Husk å beholde kattungene i 12 uker før du gir de bort....8 uker er de alt for små, de trenger mer tid med moren sin.

Så bør du sterilisere katten din... bare ett velmenende råd... Vår katt fikk også 5 kattunger... hun ble gravid 2 dager etter vi overtok henne da hun stakk ut gjennom et vindu (skulle jo holde henne inne noen uker, så hadde ikke fått gitt p-piller ennå) Hun ble sterilisert når ungene var store nok.

Fikk gitt bort alle kattungene tilslutt (beholdt en)..

Skrevet

Skulle gjerne hatt alle sammen. Elsker katter.. men kan jo ikke det. Husk å beholde kattungene i 12 uker før du gir de bort....8 uker er de alt for små, de trenger mer tid med moren sin.

Så bør du sterilisere katten din... bare ett velmenende råd... Vår katt fikk også 5 kattunger... hun ble gravid 2 dager etter vi overtok henne da hun stakk ut gjennom et vindu (skulle jo holde henne inne noen uker, så hadde ikke fått gitt p-piller ennå) Hun ble sterilisert når ungene var store nok.

Fikk gitt bort alle kattungene tilslutt (beholdt en)..

Skrevet

He he...ja gjett om hu skal steriliseres så fort som mulig;o) Var jo et voldsomt stort kull til å være førstegangsfødene og bare 10mnd gammel, men det er jo min flaks det....ler!

Skal beholde dem i 12 uker ja...legger dem ut på finn når de har blitt litt større og kan ta noen fine bilder av dem:o)

Skrevet

Lykke til. Håper du finner gode hjem til alle sammen. De er jo bare til å spise opp.....

Skrevet

Hvor i landet bor du da?

Skrevet

Hei Bettyp:o)

Jeg bor i Akershus.....kom og hent om 12 uker...hehe:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...