fostermor*stolt mamma* Skrevet 17. mars 2009 #1 Skrevet 17. mars 2009 OG inni magen min ligger verdens vakreste lille Reke!!!!!!! Vi gråt om kapp mannen min og jeg da det bitte lille hjertet slo og slo foran øynene på oss!!! Satte inn to egg på Hausken i februar og det ene ville altså bli der inne:D HOld ut jenter!!!!! Det tok meg 7 år før jeg i det hele tatt kunne gå på en UL, og vi er ikke over den sikre peroden enda.... Sender dere alle mine tanker og krysser fingrene for at alle her inne snart får en så flott dag som meg:D
Lillatante Skrevet 17. mars 2009 #2 Skrevet 17. mars 2009 GRATULERER!!! Åh, det må være så utrolig sterkt etter så mange år uten å ha vært i nærheten, og så endelig se et hjerte banke inni magen!!! LYKKE LYKKE TIL!!!
lillebie på`n igjen Skrevet 17. mars 2009 #3 Skrevet 17. mars 2009 Gratulerer så mye fostermor!! så fantastisk det må være å se den lille på UL ) lykke til videre i svangerskapet!
Alid@ Skrevet 17. mars 2009 #4 Skrevet 17. mars 2009 Gratulerer så mye! Dette går rette veien skal du se;) Ønsker deg lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå