♥tosmåtroll♥ Skrevet 17. mars 2009 #1 Skrevet 17. mars 2009 Noen med erfaring fra denne?? Tenker på å kjøpe en brukt, men lurer på om den er romslig nok...får nok en stor unge...:-)
Snabeltann Skrevet 17. mars 2009 #2 Skrevet 17. mars 2009 hei, jeg kjenner flere som har en slik en, og har kjøpt en brukt selv. bagen er ganske romslig, bredere enn en quinny bag, men den går litt inn på midten, fordi den har slike praktiske faste bærehåndtak som man tar frem fra sidene. kan brukes til ca seks måneder, som en vanlig bag med andre ord. vil tro duovognene til simo og emmaljunga er hakket større, men finnes mange som er mye mindre også. den er hvertfall en god del større en bagene til alle kombivogner! bagen har vuggefunksjon som er ganske unik, og er godkjent som sikringsbag i bil med innebygd sele og tilhørende fester. får du sommerbarn er den hvertfall perfekt.
AdrenaLine Skrevet 17. mars 2009 #3 Skrevet 17. mars 2009 Vi har kjøpt denne og jeg gleder meg masse til å bruke den! Vendbar sportsdel har den og. Og dersom baggen skulle bli liten så kan man fint gå over til sportsdelen tidligere enn vanlig siden den er ergonomisk riktig. Kjenner flere som har denne og er kjempefornøyde. Overrasker meg veldig at den ikke er mer populær enn den er, men helt i orden for meg så slipper jeg å ha en vogn "alle" andre har...
AdrenaLine Skrevet 17. mars 2009 #4 Skrevet 17. mars 2009 Vil presisere at det finnes flere forskjellige understell. De har gått vekk fra fire-hjulsvarianten. Kommer visst en ny i disse dager som er lik maxi cosi mura med svingbare forhjul... Vi har kjøpt High Trek-varianten som er med tre hjul. Bremsesystemet er blitt utbedret på denne de siste årene. Dette kan du se ved at det på de nyere er en rød pedal nede mellom hjulene Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå