Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag har jeg hatt ordinær time hos legen min, og fortalte om det jeg trodde var vanlige kynnere som jeg har hatt de siste ukene.. Men det viser seg at det ikke er vanlig å ha vondt når man har kynnere og det har jeg hatt.

Derfor ble jeg henvist til sykehuset og fikk en ultralyd-undersøkelse der alt heldigvis sto bra til med min lille i magen. Legene klarte ikke å finne ut hvorfor jeg får smerter når jeg har kynnere når jeg bare er i min 18 uke, men jeg fikk streng beskjed om å holde meg i ro.

Jeg ble veldig overrasket når de trodde jeg hadde en gutt i magen!! Jeg har hatt så sterk magefølelse på jente, men de var ganske usikre da.. Og det er veldig koselig med en liten gutt!!

Er bare 1 uke til ordinær ul idag, så da er det ikke lenge til jeg kan se nurke mitt igjen, bare håper disse kynnerne mine som er så vonde gir seg snart..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å så bra at alt sto bra te med den lille da.. men kjedelig at du går og har vondt.. håpe det gir seg for deg.. .. bli spendende å se på ordinær ul om de får te å se hva det bli, jente eller gutt=)

jeg skal på ordinær den 31. og er så spendt :D vi tror det bli jente da.. men gutt er hjertlig velkommen også, viktigst at ungen er frisk og rask :D

du får bare gjør som legen sier og slappe av å ta det med ro :o) lykke til..

Skrevet

Takk for det joy! Nei det er ikke gøy å ha smerter som legene ikke vet hvorfor jeg har.. Blir litt engstelig av det. Men var gøy å ha muligheten til å se babyen 1uke før ordinær ul da..

Er ikke lenge til du skal heller da =). Tiden går jo så fort. Hvor langt er du på vei når du skal på ul da ? Er spennende dette med kjønnet selv om det aller viktigste er at babyen er frisk!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...