Gå til innhold

Er testen rett?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok en clearblue i dag. Når jeg tisset på pinnen kom den vannrette streken som vanlig,men før selve kontrollvinduet fikk sin lodrette strek, kom det også en lodrett strek i resultatvinduet (altså ble det +) Er det normalt at resultatet kan komme så fort om man er gravid?

Kan jeg virkelig håpe på at jeg er gravid etter 3 år med prøving?

Litt lykkelig,men usikker

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Absolutt!!!! Gratulerer så veldig mye!!

Skjedde samme med meg da jeg var gravid med tulla mi;)))

Masse Hcg med andre ord - ingen tvil;)))

Skrevet

Ååååh,masse masse gratulerer:D endelig!!!! hurra!!

Skrevet

Åh. Tusen takk!:)

Tok en test til for sikkerhets skyld, og det samme skjedde med den... Jippi=) Får bare håpe den sitter... Lykke til, resten av dere her inne som kanskje ikke har fått klaff enda. Den kommer nok når vi minst venter det tror jeg...

Skrevet

Gratulerer så masse masse til deg! Håper spiren klamrer seg fast som bare det og koser seg i magen i 9 mnd!

Dere har prøvd i 3 år ja, vi har prøvd i 1, gikk du på pergo eller noe sånn?

kommer nok når en minst venter det ja..

klem

Skrevet

Gratulerer så mye:D Heldig gris!!! =)

Skrevet

Gratulere så mye. Lykke til med svangerskapet!

Skrevet

Gratulerer så mye!! Er alltid litt ekstra moro når det er noen som har jobbet hardt og lenge for det:) Lykke til!!

Skrevet

Jeg har gått på pergo ja,da jeg har dårlig med eggløsning... Fikk 3 sjangser med pergo før vi skulle til videre utredning. De 2 første gangene gikk jeg på enkel kur,men da var skuffelsen stor gitt.

På februar fikk jeg en dobbel kur som en siste sjangse,å sannelig ser det ut som den virket:)

Hadde egentlig gitt opp håpet nå, ettersom pergoen ikke virket første gangene. Har egentlig ikke tenkt så mye over det siste måned at jeg skulle bli gravid, da det har vært litt stress med oppussing og sånt.

Bare tilfeldig at jeg kjøpte meg test i går. Fikk sjokk når jeg bare tok den med det samme jeg skulle tisse uansett. Måtte selvfølgelig ta en ny en etter 2 timer, bare for å sjekke at det ikke var noe galt med testen:)

Er litt redd for at testene viste galt,men det er vel sjelden at to tester slår ut på gravid om man ikke er det...

*Lykke til*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...