Gå til innhold

Alenemamma og husleie...??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye betaler dere alenemødre i husleie?? Altså dere som får de vanlige stønadene som OS, bostøtte, dobbelt barnetrygd osv..?

 

Jeg har forresten hørt at bostøtten skal bli høyre fra i sommer. Noen som vet hvor mye høyere??

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

13 000. Bostøtte får jeg ikke siden jeg tjente for mye i fjor, var da i full jobb, nå går jeg på skole. Aner ikke om bostøtta skal gå opp, bare fått med meg at flere kan ha krav på den.

Skrevet

d går ikke an å vite dette pga av at alle blir vurdert ut ifra hva de har tjent og hva de tjener og hva inntekten er osv...bostøtte er forskjellig for alle..jeg får rundt 3000 pr mnd i bostøtte feks.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...