Anonym bruker Skrevet 17. mars 2009 #1 Skrevet 17. mars 2009 Hvor mye betaler dere alenemødre i husleie?? Altså dere som får de vanlige stønadene som OS, bostøtte, dobbelt barnetrygd osv..? Jeg har forresten hørt at bostøtten skal bli høyre fra i sommer. Noen som vet hvor mye høyere??
winneboo Skrevet 17. mars 2009 #2 Skrevet 17. mars 2009 13 000. Bostøtte får jeg ikke siden jeg tjente for mye i fjor, var da i full jobb, nå går jeg på skole. Aner ikke om bostøtta skal gå opp, bare fått med meg at flere kan ha krav på den.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2009 #3 Skrevet 17. mars 2009 d går ikke an å vite dette pga av at alle blir vurdert ut ifra hva de har tjent og hva de tjener og hva inntekten er osv...bostøtte er forskjellig for alle..jeg får rundt 3000 pr mnd i bostøtte feks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå